| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Nya numret av Automobil
|
1743 besök totalt |
|
Nya numret av Automobil
Nu ska jag läsa Kraniels racerapport med den hiskeliga o-Miatiska Önosen (letar man efter bil i bottenskrapet i lådan så får man ojapansk driftsäkerhet...) och vad som på pappret känns helrätt, import av en Boxster Carrera. Den ska bli kul o följa. Sen vill jag mer än gärna få höra lite om hur Arlandatestbanan är![/u] _________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Re:
Exakt min reaktion också, ska man börja leta efter en Boxtser med "original" turbomotor på mobile.de nu?
_________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Re:
Men det kan ju vara så lyckligt att en TÜvad konvertering kan accepteras. Men vad vet jag. |
||||||
|
Re:
Kollar man så är ju bilen reggad med 320hk....
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
|
Re: Nya numret av Automobil
Äsch, det är ju bara motor, drivlina, chassi och kaross som är dåligt!
Boxsterfrågorna har jag inget svar på, men jag kan höra med Anders när jag ser honom. |
||||||
|
Hade allt bara funkat hela tiden så..... ja hur kul hade det varit liksom att läsa om
_________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Hej Daniel, Du får gärna återkomma med svar på detta då detta är mycket intressant
Mvh Alex _________________ Alex Sonesson "We can't change the laws of physics, but we can try to move the limits..." - Anonymous Porsche engineer |
||||||
|
Ja, eller ännu bättre, skriv en insändare och fråga: post (snabel-a) automobil.se |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Nya numret av Automobil
|
1743 besök totalt |