| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Rejsa folk på Porscheklubbens träff på ringen 28/9?
|
2004 besök totalt |
|
Hej
Hur många rejsianer kommer att vara på plats? Jag fick själv en av dom sista platserna och ser mycket fram emot dagarna på ringen. Mvh. John Kjellsson _________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||||
|
Jag kommer ner med min veteranturbokärra, ska bli sjukt kul att få piska runt på ringen utan britter, hojar, husbilar mm mm.
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
|
Re:
Nädå, du har en rätt modell, du behöver bara få BMW cluben att göra en sån här träff! Ibland är jag lite avundsjuk på motorljudet och baksätet i din modell... Jag är också nere förresten
_________________ Jens Lanvin |
||||
|
_________________ Anders Bronäs www.glasskalas.se www.slushkalas.se hyr mjukglassmaskin eller slushmaskin. |
||||
|
Re:
Vi med "riktiga" porschar får inte heller följa med
_________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||||
|
Re:
Japp, precis vad jag menade
_________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||||
|
Trevligt
Jag sitter lite som på nålar så jag kör nog ner redan i morgon Lördag.....
Vi ses! Kör en vit/blå 996! _________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||||
|
Re:
Tänk vilken upplevelse att få köra runt med Baguetten på onsdag... Men som du skriver så har klubben blivit lite nogrannare med vilka bilar som släpps ut. En gång i tiden räckte det man var medlem. _________________ Thomas W Mehr sein als schein |
||||
|
Sjukt avis på er alla som är på plats där nere...satte senast idag och kollade på incar-filmen jag tog när jag var där nere förra året.
Det var den första gången jag var rädd på en bana, första 10 varven var skräckblandad eurfori! Men vilken bana och vilken inramning! Jag håller tummarna för er att vädret håller sig torrt, vår dag startade med fuktig vägbana och det kostade fem bilar... Ha det det så kul och se till att öka tempot långsamt för det straffar sig som alla vet att gå över gränsen på Ringen. Det kunde min "extra" medpassagerare på vägen hem skriva upp... Stefan _________________ Stefan Qvist Porsche 968 vit, förare i Blommenhof racing, MSLS |
||||
|
Nu står bilen på ett lastbilssläp någonstans på vägen ner mot ringen, ska bli riktigt skoj det här !
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
2004 besök totalt |