| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Tidningen Top Gear på svenska --> Nu: Tidningstråden
|
<< 1, 2 4760 besök totalt |
|
Apropå Huldt (som jag har svårt för), är det bilen eller honom som är det viktiga i den här artikeln?
http://www.automotorsport.se/artikla
Två engelska tidningar som jag slukar: www.autosport.com www.http://www.motorsportmagazine.co _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
|
Jag köper engelska EVo då och då. Den har en mix av bilar som jag gillar, hot hatches, extremare grejer osv. Men jag måste faktiskt erkänna
att den kan vara lite för "matig" för mig ibland. Normalt är ju problemet att jag tycker att artiklar är för tunna i innehåll eller längd eller både och. Och nu tycker jag inte att EVo har speciellt långa ingående djuplodande artiklar precis. Men ibland så orkar jag inte riktigt läsa den och skummar förbi mycket av materialet. Om ni tycker jag skriver snömos här så säger jag inte emot. Men jag brukar bli lite förvånad över att en såpass lätt tidning ändå blir lite för tung ibland. För mig alltså. Konstigt är det.... eller så är det bara så att ibland är man på humör att bita i något mer ordentligt och ibland vill man bara ha snabbsmält trevlig underhållning.
_________________ Magnus Thomé
|
||
|
Re:
Försökte just lägga in en prenumeration på den, men mitt kontokort hade gått ut. Dumma SE-banken >
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
|
Re:
Halloj, Visst finns det Grassroots Motorsports. Har en prenumeration på den. Jag skulle också villja se en svensk tidning där man skriver om teknik, banmöte osv. Kanske en gång per nummer tex: hur man förvandlar bilX(E36 BMW, Porsche 944, Mazda Miata, etc....) till en trackday bil. Artiklar om säkerhets produkter, genomgång av banorna i Sverige, reportage om olika verkstäder som bygger racebilar och lite historia om detta, osv.. Jag tror att det hade blivit en utmärkt tidning som jag absolut hade köpt. Ge mig en svensk version av Grassroots Motorsport så köper jag varje nummer
Mvh Alex _________________ Alex Sonesson "We can't change the laws of physics, but we can try to move the limits..." - Anonymous Porsche engineer |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Tidningen Top Gear på svenska --> Nu: Tidningstråden
|
<< 1, 2 4760 besök totalt |