Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 14095 besök totalt |
20 st bilar anmälda just nu till SWR Trackattack, blir nog en bra tillställning med mycket körtid och trevligt folk
![]() För er som inte vet så finns det nu curbs i mjölby kurvan i snabb vänstern innan f2 böjen och innern ut på start och mål. sedan har f2 böjen och vänstern ut på start och mål fått gräsarmering utanför curbs och alla curbs är nymålade blå/gula mvh peter _________________ peter sandström |
||||||
Re:
Kul ![]() ![]() _________________ peter sandström |
||||||
_________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||||||
Re:
Vi får se vad mr arrangör svarar! Hur mycket platser är det kvar? Har inte bilen klar och hoppas allt löser sig i helgen vilket blir anmälan typ måndag eller är det tight med platser? _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||||||
Re:
Finns platser kvar så det ska vara lungt. Angående drifting så kommer det att driftas på banan och det kommer att sopas med maskin under dagen, och dom funktionärer som finns sopar ju i sitt område om det ligger skit där som på vilket arr som helst. tycker att det är lite överdrivet överlag hur vissa ser på detta med drifting och hurvida dom skitar ner. generellt så skitar dom inte ner mer än andra och de däckrester som blir ligger ju oftas inte i det som kan ses som racingspår. Tror att alla kan sammsas och det är upp till mig som arrangör att se till att alla har de förutsättningar som behövs för att kunna köra säkert utan tex skit på banan. Supramannen jag kan lägga upp tischemat så att jag sopar precis innan du tex ska ut och köra, efter tex lunch uppehållet då har du en riktigt fin bana att lägga riktigt bra tid på ![]() ![]() mvh peter _________________ peter sandström |
||||||
driftingbilarna kör ju sällan i samma spår som de som vill köra snabbt så det är sällan nått större bekymmer, möjligen att det finns sand/grus på nått visst parti men det brukar ju försvinna rätt snabbt ändå...
jag har legat hemma sjuk över en vecka å formelbilen står nedskruvad i förhoppingen att jag skulle hinna få ihop nya grenrören mm innan dess men det ser mörkt ut nu så min säsong får nog ses som avslutad även att det är en vecka kvar ![]() om inte nått under inträffar såklart _________________ Karossbilar är inte det lite larvigt?? niklas laine |
||||||
Re:
..mmm... _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||||||
Re:
Det 'är din åsikt, min är att dom är iväg, kör orsäkert sladdar och förstör.. åker helt inte på trf'ffar där drifbilar åker..så här känner alla jag känner med... Men nu har Peter sagt att det ska va soppat och fint och inte frontspoilers som ligger på banan och skräpar _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||
javisst kan det vara så, men så länge det är skilda pass kan dem ialafall inte vara ivägen
![]() du måste åka jävligt snabbt för å backa upp din dryga attityd , kan du ens svara i en tråd utan att vara dryg ![]() men nu lär ju inte du dyka upp då (eller dina polare) ?? iom det garanterat lär ligga både frontspoilers och japsdämpare hela varvet runt på asfalten ![]() _________________ Karossbilar är inte det lite larvigt?? niklas laine |
||||||
Varför är man dryg för man har en åsikt som inte är samma som din.. Dom gånger jag har åkte tillsammans med driftare tycker jag det har vart p**s.. Samma åsikt har mina race vänner.. Men nu har Peter gått ut med att det kommer soppas och fixas så den saken ska va lugn och jag tror på Peter.. Jag kommer troligen på lördag och kör om tiden räcker till
_________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||
Re:
Jag håller mej framför dej me gammel audin och puttar undan spoilers,gamla däck blomkrukor mm... ![]() Dryg i text e en tolknings fråga men på banan e mr dryg inte dryg utan jäkligt snabb ![]() Syns på lördag.. _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 14095 besök totalt |