Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 10, 11, 12 >> 1 besök senaste veckan (65705 totalt) |
Ännu en trevlig helg spenderad på ringen...
Varierande väder och trafik till trots fick man sig en hel del riktigt trevliga varv ![]() Fått ansikten på en massa forum "kändisar" oxå... jättetrevligt! lite film: ett varv där Henrik jagar mig (eller så är jag mest ivägen...... iaf upp till Hohe Acht ![]() http://www.youtube.com/siggeevo#p/a/ snabbaste varvet för helgen (dock inte det mest underhållande ![]() http://www.youtube.com/frixenz3m#p/a _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||||
Riktig fina filmer
![]() Extra kul at det är sambon som är passagerare i varvet filmat från Focusen ![]() ![]() ![]() PS Hvilket kamera benytter du i filmen från Z3'an? Fästat med vanligt bur feste i "hovudbågen"? _________________ ![]() |
||||||
Re:
Snyggt kört ![]() Hur gjorde du med motorn? _________________ Jan Ekehage ![]() |
||||||
Re:
Tack....=) Haha... ja hon sa att hon tyckte den var komfortabel... ![]() Kan inte förstå det heller... er E30 är ju rena limosinen ![]() Jag har en GOPro Hero... klippet är filmar i R4 läge.. _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||||
Re:
Tackar... Bytt till en annan... Den går fint men har börjat pluddra (misstända) på tomgång/jämn gas.. Går fint på last och full gas.. Inga felkoder och folk tror allt från krokig ventil till problem med vanos.. ![]() Har bytt tändstift samt provat med en annan luftmassemätare utan resultat..några ideér Janne?? _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||||
Re:
Gotte grisar ![]() ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||
Re:
Tackar... ska bli trevligt=) får försöka få i mig en HEL grillhaxe denna gången
Nej nej... bara att planera om... du är ju ändå i krokarna ![]() ![]() _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||||
Re:
Hyffsat snabbt men inte läskigt ![]() ![]() Bilen är väldigt lugn och balanserad.. Lampan som blinkar är bromsoljenivån, när beläggen börjar bli slitna och nivån sjunker så blinkar den lite i svängarna. Är du seriöst intresserad av en potent ringZäta får du höra av dig ![]() _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||||
Re:
[quote="Fredrik Larsson"]
Hej Fredrik, Vad säger du, ska du göra dig av med Zätan? Får man fråga vad det blir isåfall eller det är kanske hemlighetstämplat än så länge? ![]() Angående videona så måste jag säga att det verkar gå riktigt fort. Mycket bra kört och jag kan säga att jag tyckte att du höll ett fint tempo även när jag såg dig köra 'live' på ringen i sommras. Keep up the good work ![]() ![]() Mvh / Alex _________________ Alex Sonesson "We can't change the laws of physics, but we can try to move the limits..." - Anonymous Porsche engineer |
||||||
Rudskogen
Sondag 24.06.12 1300-1900 E30 Biltreff ALLA BMW FÅR KÖRA !! Ser ut att va förhandsanmälning, vet inte hur det går utan.. Påmelding skjer via : http://www.e30meet.com/registration _________________ Martin Glenne - E30 325 - 8.18 BTG ![]() |
||||||
Re: Rudskogen
Tjena Martin Låter trevligt... ska ni köra? men jag vilar mig i form för ![]() ![]() _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||||
Tjena Fredrik,
Ha d gött nere vid ringen, hoppas du sätter fina tider och återkommer med lite ny video ![]() Mvh / Alex _________________ Alex Sonesson "We can't change the laws of physics, but we can try to move the limits..." - Anonymous Porsche engineer |
||||||
Re:
Tack tack.. 7:an satt ju förra året, dock var det första 7:an på TF denna resa...åkte 7:56,9 som bäst Finns mer att putsa på men det är myyycket som ska stämma! _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||||
Re:
Jag börjar bli gammal och senil ![]() Bättre sent än aldrig ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||
Re:
Hej vad det går |
||||||
Köpte RaceRender och lekte lite igår...
Ett klipp från Trackday 2011 ![]() http://www.youtube.com/watch?v=IcJOU _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 10, 11, 12 >> 1 besök senaste veckan (65705 totalt) |