Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
2709 besök totalt |
F1 Korea
VM avgjort, men det kan väl bli spännande rejs ändå. Banan i Korea känns inte speciellt utmanande förutom sista svängen, och det verkar inte som om man gjort om depåinfarten som blev ganska kritiserad förra året. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Jag tror att Alguersuari har synpunkter på utformningen av depåutfarten efter att Rosberg missade inbromsningen i första kurvan på andra träningen.
Slicksen verkade driva dåligt i vätan. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Alguersuari lät inte allt för lycklig på radion efteråt...
Nog för att det brukade regna mycket på Fuji, men det här är nästan löjligt. Var det torrt någon gång ifjol? Det verkar vara ganska geggigt både på och utanför banan... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Re:
Seriöst, är det lera från banan? |
||||
Re:
Han kanske fått ultimatum skärp dig eller gör nått annat nästa år... _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||
Grymt kört av Hamilton
![]() |
||||
Re:
Jaha, där rök mina pengar ![]() |
||||
Re:
Ja han verkade väldigt låg faktiakt. Här är en annan intervju, också efter kvalet. Lika nerstämd där. http://www.youtube.com/watch?v=Z2fiu |
||||
Re:
Vad menar du? Det blåmålade gräset är ju jättefint ![]() Men on a more serious note, det är ett fantastiskt ljuse på koreas GP. Kvällssolen gör att det blir en väldigt fin stämning över loppet! _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||
Va grym han är Vettel. Några härliga dueller blev det i racet annars rätt tråkigt lopp tycker jag.
Tyckte man kunde skymta Malmös gamla landmärke Kockumskranen i bakgrunden. Nu landmärke i Yongam ![]() |
||||
Får köpa en ny kristallkula...
![]() Strongt av Hamilton att hålla Webber bakom sig så länge. Varför var Rosbergs depåsläpp OK? Såg "unsafe" ut på min TV. Räknas inte spärrfältet vid utfarten som vit linje? _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Re:
På förarmötet innan första träning berättade FIA att pinnen är slutet på "sträcket". En nödlösning på att de flesta förare ville ha utfarten ombyggd sedan förra vändan men det inte byggdes om. En skitnödlösning om ni frågar mig. _________________ Christian Lange 458 |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
2709 besök totalt |