| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Nu kan du beställa Rejsa.nu-tröja med ditt eget namn på
|
1 besök senaste veckan (2538 totalt) |
|
_________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Har nu fått proverna. Det visade sig att den vita tröjan är helvit och den svarta är mörkt svart och inget annat. Det finns en bild längst ner på en beige tröja. Den färgen kommer inte finnas att beställa utan den är bara för att visa XXL-storleken!
Carl på bilderna (en av mina två grabbar ) är 185 cm lång (så ni får lite att måtta tröjstorlekarna på).
Storlek L vit
Storlek L svart
Sist ut är storlek XXL (i en färg som inte går att beställa)
_________________ Magnus Thomé
|
||||
Har beställt en nu När blir de klara Innan Sommarn, Innan Sommarn, Innan Sommarn
_________________ Rachid Rachid |
||||
Närmar sig snart 30 som vill ha vilket är lite lite för en beställning så jag väntar lite till innan jag stänger för att vara med i första omgången. Men inom någon vecka så sätter jag nog en deadline för detta iaf. _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
OK, jo 30 är lite lite. Är det verkligen inte fler som vill ha en rejsa-tröja? Trodde det skulle bli nåt hundratal i en första omgång i varje fall. Då är det nog bättre att vänta lite längre, så det inte blir onödigt dyrt och krångligt. Jag överlever åtminstone några extra veckor (även om det är knappt
).
_________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
Jag har funderat på om många struntar i att beställa för att de tycker den kostar för mycket. Men för 290 spänn får man ju inte mycket i klädväg ute på stan och här är det ju med eget namn på osv osså... så jag har lite svårt att tro att det är massa som inte beställer pga priset? Är det många som inte beställer pga ni tycker den har ett för högt pris? _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Jag hoppas att du, Magnus, har lagt på den beskärda del av priset som går till drfiten av sidan också.
om du gjort det framstår tröjan som lagom billig!
Tillägg i efterhand: Jag hoppas också det blir fler tillfällen. Jag beställde bara en, denna gång. Mycket möjligt att jag vill ha en till senare. _________________ /Anton Lillsund |
||||
|
Min bättre hälft, som har något bättre koll på det här med klädpriser än mig påstod att det var superbilligt, så det kan det väl inte vara. Eller också har andra här lika dålig koll på klädpriser som mig...
Vet inte varför, men mina kläder tenderar att ha reklam på sig - inte nåt av mina främsta intressen.
_________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
|
Inget fel på priset
Gäller bara att få tummen ur och beställa. Funderar just nu på om det räcker med en... blir det en andra sväng? _________________ /Kristian Elisson |
||||
|
jag tänkte vänta tills andra beställningen för att få höra någon sorts bedömning av tröjorna samt se hur det definitiva trycket blev...
hade man kunnat på ett ärmlängdsmått på XL tröjan... från axel ut till änden ska bara vänta tills efter den 25e
|
||||
|
Jag beställde tröja för ett par dagar sedan, på "Tröjbeställning is a go" på off Topic forumet.
Gäller den beställningen, eller måste man beställa tröjan på den här sidan.
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Nu kan du beställa Rejsa.nu-tröja med ditt eget namn på
|
1 besök senaste veckan (2538 totalt) |