Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 13290 besök totalt |
Re:
Singapore är väl en riktig stadsbana, Korea är nåt mellanting typ Montreal. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||||||
Re:
Njaa. Det är en racebana(Singapore) med murarna nära banan. Beläggningen är ju slät som en barnrumpa. Korea är ju åxå en racebana rakt av. Mer så än Montreal , inte dålig för det , Singapore däremot är ju ingen kul bana. Stadsbanor ska ju vara som Monaco , inte strykta med strykjärn. ![]() Skall vara som förr i tiden när de körde t.ex i USA där en stadsbana var på riktigt. Men ok jag fattar att det är högre krav nu. Men iaf Singapore är ju ett skämt , speciellt med den där överkassa chikanen. ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||||||||
Re:
![]() |
||||||||||||||
Re:
Räkan och Button i samma team! ![]() ![]() ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||||||||
Jag hoppas verkligen att jag har fel, men jag tror inte att Kubica någonsin kommer att tävla i Formel 1 igen:
http://www.autosport.com/news/report _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 13290 besök totalt |