Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 41458 besök totalt |
Re:
Helt riktigt, han låg ju före! Man glömmer så snabbt och jag hittade inte tv-sändningen från racet, därav min snurriga fråga. Utan någon som helst logik backar jag därför upp mitt uttalande om moral med att Ekblom minsann körde om Nykjaer under gulflagg. ![]() _________________ Jens Adolfson |
||||||||
Re:
Vem var det i samma team som Thed som körde om Thed också ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||
Re:
Patrik olsson _________________ Ola Lennström |
||||||||
Re:
Tydligen så räckte det inte? http://www.eurosport.se/motorsport/n
Ekblom/KMS/E.ON/Volkswagen, vem det nu är som driver överklagan? citronpriset4u ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Fredrik Nyström EVO VI TME -00 C220 d kombi -16 |
||||||||
Re:
Det är väl de som har mest att vinna på det här gissar på stallet då det enligt ryktet blir dyrt för dom om dom inte bärgat titeln... _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||||
Va fasen?!?
Ingen som skrivet nåt om senaste överklagan??? http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=93&artikel=4781279 Eller är det ingen som bryr sig längre................ //Magnus _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
||||||||
Re:
Själv har jag tröttnat. För min del vann Rydell och så är det med det ![]() _________________ Martin Öberg ![]() |
||||||||
Biogas testar nya förare:
http://www.touringcartimes.com/artic Biogas-teamet står inte så högt i kurs hos mig efter finalracet, men det är intressanta namn som ska testa. Faktiskt de namn som jag helst hade velat se göra ett riktigt STCC-test ![]() _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||||||
_________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||||||
Lite mer info från testet:
Datum: 2011-11-12 18:06:07 Namn: Tommy Kristoffersson ort: Arvika Hemsida: www.biogas.se STCC test Från Volkswagen/team biogas bjöd vi in fyra stycken förare som vi gärna ville titta lite närmare på. Det var naturligtvis inte förenat med några kostnader för de av oss utvalda. Enda kravet från vår sida var att resultaten skulle vara offentliga och bevakade av media. Det gjorde vi dels för att vi ville se hur de skulle hantera den extra pressen samt för att undvika spekulatiner om vem som gjorde vad. Resultaten kommer att publiceras och jag kan redan nu meddela att alla 4 förarna mycket väl skulle uppfylla kraven som goda representanter för både Volkswagen och teamet. Om någon kommer att få erbjudande att representera oss är i dagsläget inte klart. Oavsett det är jag säker på att de båda dagarna varit nyttiga för alla som deltog och samtliga kommer också att få en videofilm som de kan använda i sin personliga marknadsförning. _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 41458 besök totalt |