Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1145 besök totalt |
Iskörning
Måste berätta. I lördags morse var jag o en vän på Hacksjön (tullinge) och körde. Helt otroligt kul, Saab 95 med friktionsdäck(snorhalt). Det var så kul att jag var där i morse oxo. Fast nu med min V70 med dubbdäck och en spade i luckan. (tackar er som drog loss saaben i lördags) Första gången på is för mig och på lördag morgon kommer jag åka dit igen. Sinnessjukt kul helt enkelt ![]() ![]() ![]() janne nagy _________________ ![]() Jan Nagy |
Kan bara hålla med asroligt!
Jag och Erik B var och körde på Mälaren med Eriks Ådi. ![]() Det var nog tur att jag inte hade med M3:an på friktionsdäck för det var halt så det räckte med dubbat och quattro. Erik går nu under namnet Sideways Erik ![]() ![]() ![]() Helt sjukt vilka feta sladdar man kan reda upp med quattro, sladdar på över 60 grader går att reda upp ![]() ![]() ![]() |
Ja de är ju hur roligt osm helst. Har vart ute 2 dar den här helgen å 3 dar förra helgen. Igår å ida fick vi även på riktiga rallydäck å fästet va bättre än asfalt men man slapp tänka på å skada bilen så full gas å brett överallt
![]() Längtar redan tills nästa helg hehe ![]() _________________ Mvh Daniel Larsson |
Tillåt mig bjuda på en massa kul bilder ifrån helgens bankörning på is arrangerad av Attitude motorclub!
http://www.attitudemotorclub.com/eve Nåt fruktansvärt kul faktiskt. _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1145 besök totalt |