Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
2095 besök totalt |
F1 Abu Dhabi -11
Träningar är normalt sett inget att dra några växlar på, men Petrov övertygar inte. Eller är det Grosjean som imponerar? 12 9 Romain Grosjean Renault 1:42.685 2.422 29 13 10 Vitaly Petrov Renault 1:43.118 2.855 13 |
||
|
||
|
||
Inte för att jag saknade Vettel (vadå, han är ju klar och har inget mer att bevisa i år...) men det hade varit intressant att se om han eller Hamilton var starkast i racet.
Alonso fortsätter verkligen att krama musten ur bilen, snygga förstavarv! ![]() Button övertygar igen, trasig KERS och håller Webber stången. ![]() Yas Marina Bay Curcuit är verkligen en as-cool anläggning. Fastän banan är riktigt tråkig väger själva anläggningen upp med råge. Hit skulle jag också vilja åka! ![]() |
||
Re:
Jag tyckte han höll riktigt låg nivå ![]() |
||
Fånigt att ge tidstillägg till förare när det inte påverkar resultatet. Maldonado borde fått parkera. Att man gör fel en gång kan jag förstå, men inte att det händer igen direkt efteråt.
Måste vara spännande att köra med KERS som fungerar som den vill, speciellt vid inbromsningar. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
Ang Vettel så var det smygpunka som sedan gjorde att däcket tämdes delvis i kurva ett och sedan helt tomt och vreds av fälgen påväg till kurva två. De varnade Vettel precis i kurva två. Ingen skada hittades på däcket innan formationsvarvet och trycket var normalt innan formationsvarvet.
mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
2095 besök totalt |