Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
669 besök totalt |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Forumet "Viktiga och bra länkar"?
Jag orkar tyvärr inte underhålla forumet med länkar. Men det är ju egentligen en bra ide med det forumet. Nu är det tyvärr ganska dött med aktivitet där. Så min fråga är ska vi behålla det och isf vem/vilka kan tänka sig att hjälpa till så att det blir ordnat och hålls uppdaterat där? Eller ska vi ta bort det (vi har ju en attans lång lista med forum liksom) och lägga tillbaka de grejerna i "Sparade trådar" forumet istället? _________________ ![]() |
ska det behållas tycker jag att det borde specas var i sverige det är först i rubriken, så att man på så sätt lite snabbt kan hitta saker som är 'intressanta' geografiskt sett...
har tänkt att jag ska posta ett par saker där, men har inte haft tid ![]() ärligt talat kvittar det mig om det försvinner eller stannar kvar... (men tanken var go iaf!) |
Inte vet jag om jag använder internet på fel sätt, men jag klickar väldigt sällan på länkar som är äldre än några dagar. De brukar vara inaktuella om de är äldre än så vilket för min del innebär att länkarkiv är förhållandevis meningslösa.
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
669 besök totalt |