Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
7311 besök totalt |
_________________ ![]() |
||||||||
Aj aj ingen bra kalender alls enligt mig, får hoppas på TBA blir mantorp då eller gelleråsen så får det bli dom enda modsport tävlingarna hade hoppats på köra full serie
_________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
Re:
_________________ /Torkel Kristensson Westfield Aerorace R1 - Modsport 2 "Best bad idea ever!" GMAB Ordsmedjan |
||||||||
Re:
Vad är det som gör att du ställer hoppet till Mantorp eller Karlskoga? Avstånd till övriga banor eller annat? om det finns ett datum som passar din kalender så är det väl bara att hänga på? ![]() |
||||||||
Re:
Avstånd och vad man tycker om banorna.. Anderstorp får jag försöka ta mig ner till även att det är grymt långt men värt det då banan är swe bästa.. _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
Re:
Avstånden är förvisso olika och jag själv bor i sammanhanget oftast på ett förmånligt avstånd. Banorna passar ibland bättre och ibland sämre för i stort sett samtliga deltagare men jag tycker serien har en bra mix av detta. ![]() Man får ta det onda med det goda helt enkelt. Så finns det ett datum som passar så häng på även om det kanske inte är optimala förutsättningar! ![]() |
||||||||
Re:
Exakt.. men PCSR kalender lockar mer så jag får köra en mixa av båda _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
Re:
![]() _________________ /Torkel Kristensson Westfield Aerorace R1 - Modsport 2 "Best bad idea ever!" GMAB Ordsmedjan |
||||||||
Re: TBA
To Be Announced, en engelsk term och förkortning som fritt översatt betyder "Meddelas senare" eller "Kommer att tillkännages". ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||
Re: TBA
Aha.. då fattar jag! Tack för svaret. ![]() _________________ Johan Rothman MTG Racing |
||||||||
Passar på att fylla på tråden med SPVMs kalender för 2013:
KALENDER: 2013 Kinnekulle 25-26 maj Knutstorp 5- 7 juli Anderstorp 17-18 augusti Falkenberg 14-15 september Mantorp 28-29 september _________________ /Torkel Kristensson Westfield Aerorace R1 - Modsport 2 "Best bad idea ever!" GMAB Ordsmedjan |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
7311 besök totalt |