| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
5Papp+ diskussioner
|
<< 1, 2, 3 ... , 22, 23, 24 >> 15 besök senaste veckan (92359 totalt) |
|
Vi ska göra vad vi kan för att ni måste ställa på den..... men f-n ta er om ni lägger rökridå som någon agent 007
och så så ska vi komma längre än 23h 17min denna gång, typ över mållinjen är det tänkt.. _________________ Mikael Brandstedt |
||||||
|
Re:
Börjar den ryka inih-e mycket så kommer det att monteras en avgasslang på den som kommer att mynna ut i deras eget friskluftsintag
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
|
Den ska inte ryka. Minns ni inte hur förbannad jag var på Volvon på Barkarby...när den bollmade ?
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
|
Re:
Jo
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
|
Re:
Jo, och om man låg bakom den blev man svart i både ansikte och lungor. För en räserbil har ju inte kupefilter.
_________________ Anders Hansson |
||||||
|
Re: slc/5papp 2012
det jag tittar på är främst mantorp, med inlägg av 1-2 till andra banor... och av dom tillgängliga så är det främst Anderstorp och knutstorp som är intressanta... |
||||||
|
knutstorp _________________ Åke Magnusson |
||||||
|
Kommer det att komma en kalender i början av året med samtliga planerade race och racedatum? _________________ Ola Lennström |
||||||
|
+1 _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||
|
japp..... sitter och väntar på Mantorp just nu främst.... dom har ju lite ändringar på gång i ägarstrukturen som gör det lite långbänk just nu... men det kommer väl vad det lider. |
||||||
|
För våran del är Knutstorp Väääldigt liiiite intresant.
Sedan får ju alla ta ställning till hur intresant den infon är..
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
|
Re:
Pga resväg eller vad? Personligen tycker jag att det är en av sveriges absolut roligaste banor att köra på. _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||
|
Det har jag redan lärt mig för länge sen...... när det är många människor som tycker till så finns det alla olika sorters synpunkter om banor, tävlingsupplägg osv osv osv....
Jag vet det och det är ok....... så jag försöker numera mest göra sånt som jag tror jag själv skulle gilla som tävlande och helt enkelt hoppas på att det faller andra i smaken. För då kan jag iaf motivera det inför mig själv att det är kul. |
||||||
|
Re:
Det är kostnaderna runt allt...en extradag med övernattningar för ett stort team som är problemet.
Ja....det var därför jag skrev som jag gjorde. För att betona att jag förstår att det är vårt problem. Men det finns ju andra som får nära istället. Men jag lär väl inte klara mej....eftersom jag har bärgaren...
||||||
|
För oss är Knutstorp högintressant! och info för Fredrik, så siktar vi också på att delta i Winterhell 2012. Måste bara organisera teamet... _________________ Måns Puur |
||||||
|
Vi säljer nu våran kärra om förare sitter utan bil> https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
5Papp+ diskussioner
|
<< 1, 2, 3 ... , 22, 23, 24 >> 15 besök senaste veckan (92359 totalt) |