Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Köpråd: BMW 1 M Coupe eller Audi RS 3?
<<   1, 2, 3
5 besök senaste veckan (16003 totalt)
Krullert
Västerås omnejd
Här sen Dec 2004

Jag tyckte inte jag såg något alltför hårt motstånd i första inlägget mot andra bilar än tyska och om du ändå är i farten att provköra så varför inte en Subaru Impreza STI Racing? Då har du 150-200kkr att lägga på andra saker och denna bil i japansk tappning körde ju ringen på 7,55 förra året.

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Re:

FredrikÅ skrev:
Inte helt imponerad: http://www.motortrend.com/features/performance/1108_2012_bmw_1_series_m_coupe_best_drivers_car_contender/

EDIT: Precis den info jag vill läsa i biltester: Hur bilen uppför sig på bana. thumbs up thumbs up thumbs up

"I hate this car"

Jag håller med om att den kan hamna i massiv understyrning om man går över gränsen. Man får anpassa sin körstil till bilen på samma sätt som i tex vissa Porschar och jag håller också med honom att det är lätt att gasa ut rumpan. Jag ser inte det som en stor nackdel dock Jag håller också med om att stolarna är lite högt upp även i sitt lägsta läge men det verkar vara så i absolut varenda modernare bil

Bromma
Här sen Nov 2002

Re:

Magnus Thomé skrev:
FredrikÅ skrev:
Inte helt imponerad: http://www.motortrend.com/features/performance/1108_2012_bmw_1_series_m_coupe_best_drivers_car_contender/

EDIT: Precis den info jag vill läsa i biltester: Hur bilen uppför sig på bana. thumbs up thumbs up thumbs up

"I hate this car"

Jag håller med om att den kan hamna i massiv understyrning om man går över gränsen. Man får anpassa sin körstil till bilen på samma sätt som i tex vissa Porschar och jag håller också med honom att det är lätt att gasa ut rumpan. Jag ser inte det som en stor nackdel dock Jag håller också med om att stolarna är lite högt upp även i sitt lägsta läge men det verkar vara så i absolut varenda modernare bil

Det är inte så att du är längre än genomsnittet, då?

Tycker "ettan" verkar riktigt tuff. Måste vara riktigt trevlig, med dubbelturbon och så.
Ungefär samma dimensioner som E30 dessutom.

Här sen Nov 2002

Re:

NiklasFalk skrev:

Tycker "ettan" verkar riktigt tuff. Måste vara riktigt trevlig, med dubbelturbon och så.

Njaaa, det där med dimensionerna vet jag inte om jag kan hålla med om.

Står en 1M nära min M3 E30 i garaget..

Det känns lite som att jämföra Danny DeVito med Kylie Minogue. Även om båda är väldigt korta, så skiljer det
lite i midjemått...

Bromma
Här sen Nov 2002

Re:

FredrikÅ skrev:
NiklasFalk skrev:

Det känns lite som att jämföra Danny DeVito med Kylie Minogue. Även om båda är väldigt korta, så skiljer det
lite i midjemått...

Ah, det är sant... Jag har bara tittat på längden.

Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Re:

NiklasFalk skrev:
FredrikÅ skrev:
NiklasFalk skrev:

lite i midjemått...

Ah, det är sant... Jag har bara tittat på längden.

Du har INTE jämfört vikten heller

Köpråd: BMW 1 M Coupe eller Audi RS 3?
<<   1, 2, 3
5 besök senaste veckan (16003 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande