| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inköp prisvärt "depåtält"? Gruppköp NU - anmälan NUUUU!
|
<< 1, 2 11183 besök totalt |
|
Re:
Klart intressant. För min del är jag nöjd bara fakturan kommer på 2011... Leverans är inte så bråttom. Gustaf _________________ ---/In search of Maxwell's demon---/ Egentligen heter jag Gustaf Ulander - men therealpinto är väl vad folk känner till... SFRo-besiktningsman i Skellefteå |
||||
|
Är också intresserad av att vara med!!
Är inte inne så ofta så om det blir aktuellt så kan någon vara snäll ock skicka ett PM till mig! Tack _________________ Anders Alverby www.ALVERBYRacing.com www.TRAILER3500.se Tar fram det släp du behöver. Från litet till stort! |
||||
|
Dax sätta en deadline för gruppköp av depåtält?!
iaf om jag ska ha tid att hålla ihop det... De som vill handla tält skickar PM till mig senast den 14/12. Jag samordnar och skickar era uppgifter vidare till min leverantör. leverans och betalning sker direkt er emellan. Priset är 3.400:- inklusive moms för tält 3x3m, 3 väggar och transportväska. Välj mellan färger: Blått, Vitt, Svart, Rött, Blått, Gult. _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||
|
Då stänger vi gruppköpet för denna gång.
Intresset blev väl sådär....
De (två) som beställt får PM i morgon Torsdag om hur vi gör. Hoppas vi ska kunna fixa det till det rätt bra ändå. Leverantören är rättvaxinerad så att säga.
_________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||
|
Re:
Det har du nog rätt i
Var iofs ett par till som var sugna, men där timingen inte var 100. Kanske just tidpunkten var dumt vald? Depåtält kräver så stor julgran. _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||
|
Re:
Så är det säkert på många håll. Det har väl hänt mer än en gång att man inte kunnat slå till när det varit som bäst pga att pengarna ska räcka till annat. Valet står mellan att fira jul eller fira Hjul
Ifånar, X-boxar, parfym, 42" TV och lovikkavantar, nytt kök, thailandsresa och allt vad folk tycker man måste ha till jul. När man ka bo i tält...
_________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||
|
ATTENTION:
Jag har försökt skicka PM till tältspekulanterna med de vill inte på något vis lämna utkorgen. Antingen har de berörda fått flera stycken PM. eller så inga alls
Därför lägger jag ut följande info, så får tältspekulanterna ta direkt konktakt med min leverantör och hälsa från mig. (gruppköpspriset gällde för ca 10 tält. Vi ör 8:a tält ifrån det. Ni kommer få ett shysst pris, men jag kan inte lova att 3.400:- håller med så litet gruppköp.) Magnus Ek Ek Reklam Produkter Linköping Telefon: 013-27 00 91 Mobil: 0709-29 00 91 Kan någon med mer tålamod för IT (Magnus?) skicka ett PM till Avlerby som bett att få info, jag har försökt men det är totalt omöjligt att få iväg PM, jag kastas ur forumet och får logga in 2-3 ggr varje gång... Tur jag inte jobbar med IT numera, för instabila, inkonsekventa mjukvaror blir jag VANSINNIG på
||||
|
Re:
När mottagaren öppnar meddelandet så kommer det flyttas från din "utkorg" till din "skickat" så du får en sorts lästkvittens (ingen garanti att alla läser det de öppnar dock )
_________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Re:
Jag provar nu på stubben. EDIT: Finns ingen Avlerby men väl en Alverby EDIT2: Till Alverby ploppade iaf ett PM iväg ok från mitt konto. Mjukvara är förvånansvärt inkonsekvent
_________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Re:
Tack Magnus! Såg nu att ett av tre PM hoppat iväg, men inte de andra... Jag ska nog inte ens låtsas att jag förstår hur det funkar eller inte funkar
Tur att jag ägnar mig åt historisk racing från en tid då dator bara fanns i Saab J35 Draken
||||
|
Tack Bosse för att du försöket få till ett gruppköp!
Tajmingen var lite fel för mig, som för flera andra antar jag. Har märkt att jag inte har rätt mail adress när jag får pm på forumet, därför har svaret dröjt! _________________ Anders Alverby www.ALVERBYRacing.com www.TRAILER3500.se Tar fram det släp du behöver. Från litet till stort! |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Inköp prisvärt "depåtält"? Gruppköp NU - anmälan NUUUU!
|
<< 1, 2 11183 besök totalt |