| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
ang delar säljes
|
2001 besök totalt |
|
ang delar säljes
Kollade just på annonserna här under, trodde jag kommit till nåt bayerskt forum. Typ tretton bmw på dussinet. Bara en reflektion
_________________ Peter Alfredsson Alfasud Ti Porsche 911E A-H Sprite Honda Integra DC2 |
||||||
|
Re: ang delar säljes
inte konstigt, det finns två bilmärken. Nya och begangnade BMW, båda funkar bättre än de flesta att åka runt på bana med
_________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Alfaägare säljer väl aldrig av nåt helt enkelt
Nä, men allvarligt talat så kan väl en del bilmärken ha andra ställen på nätet där det köps och säljs mycket, dvs välbesökta märkesforum? Även om jag tror att det skulle löna sig för även dom att sätta annonser även här, det är många som läser här _________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Eller så är det då satt man gärna vill bli av med sin BMW? och det kan jag ju förstå..
_________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||||
|
Räcker att kolla på Blocket ...just nu är det 8550 BMW till salu, jämfört med tex 4787 Opel och 5787 Toyota... Jämfört med antalet registrerade fordon av respektive märke, så är det lätt att dra den slutsatsen
_________________ Paul Sjöholm - Kadett C i div förädlade varianter |
||||||
|
Magnus,
försöker du lura oss att det generellt är mest tyska bilar som dominerar annonserna? Fast det är dåligt med Opel, IFA, Trabant, Warburg, Borgward, Goliath och annat så det kan ju inte vara det som är orsaken _________________ Göran Hackman TVR 1800S (Grantura Mk IV), 1967 Sunbeam Alpine Mk III, 1963 |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
ang delar säljes
|
2001 besök totalt |