| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Testrace: McLaren F1 GTR söndag 28/3 ?
|
891 besök totalt |
|
Är det nån som är intresserad av att testa att köra lite McLaren F1 GTR online imorgon eftermiddag/kväll (söndag 28/3)?
Lägger ut det på F1rst så kan ni join:a om ni vill, men det vore intressant att veta om det finns några som är intresserade och om det är nån speciell tid (och bana) som passar i så fall. _________________ /Ove Mörk |
|
McLaren modden är svår att installera tycker jag också. Har du följt de olika stegen??
Jag kommer inte överens med denna mod! Jag tror nog att jag ska avinstallera den... + Mycket snygg interiör i bilarna + Bilarna är jäkligt snabba, kul! + Snyggt interface där man bla kan välja mod och baor på ett häftigt sätt. - Bilarna drar mycket fps! Jag får dra ner ordentligt på grafiken! - Bilarna snurrar alldeles FÖR lätt! De är mycket opålitliga. - Ljudet är sådär tycker jag! Mina två favorter just nu är JGTC-modden samt Prototype C-modden. Har ni inte testat dessa så gör det! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Tack för racen grabbar!
Var 6 pers som mest, varav två "icke-rejsa.nu". Jag tycker denna modden är rätt OK, men det var inte alla som tyckte det...eller vad säger du Stig.
Känns som det finns nästan för många modd (man hinner inte testa alla) och ingen som jag testat hittills är helt klockren. JGTC är skoj, men kan inte köras på F1rst så då är det ju inte så kul. Kanske får testa prototyp C också. Simbin:s GTR kommer ju inte än på ett tag. Den borde vara bra. _________________ /Ove Mörk |
|
MCLaren Modden
Nääääää fy för den lede för den här modden . För min del tycker jag mycket bättre om JGTC, där är i alla fall känslan i bilarna mycket bättre än i dessa. Men det kanske går att få till en setup på dem så de beter sig bättre, för det fans ju många inställningar att plocka med. Men rent spontant tycker ja inte att det är något att sattsa på denna Modd. Det får bli Mvh/ Stigs RC
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
![]() |
Racingsimulatorer
|
891 besök totalt |