Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 16879 besök totalt |
Har sagt det i andra forum men man kan inte beröma din bil förlite.
![]() R34 GTR är helt klart en av mina största favoriter. Hoppas man kommer få se den i verkligenheten någon gång också. |
||||||
om han vill ha tag i en R34:a så får han gärna höra av sig om han har några frågor. Jag hjälper gärna till att hitta en bil åt honom. ![]() Mvh Perra _________________ Perra Pettersson Nissan GT-R www.23GTR.se - ALLT du behöver till din Nissan GT-R! www.facebook.com/23GTR.se |
||||||
Tackar! Men du menar väl att man inte kan berömma bilen för MYCKET? Eller? ![]() /P _________________ Perra Pettersson Nissan GT-R www.23GTR.se - ALLT du behöver till din Nissan GT-R! www.facebook.com/23GTR.se |
||||||
Jag råkar ha sett denna bil "live" och när jag sedan också fick mig en åktur i den så kallar jag den inte "bil" längre, det är ett MONSTER. Tack så mycket för åkturen Perra!!
Mitt ansiktsuttryck såg nog mest ut så här ![]() Jag måste nog hålla med dig Perra: Du fegar inte! _________________ Daniel Tallberg |
||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mvh Perra _________________ Perra Pettersson Nissan GT-R www.23GTR.se - ALLT du behöver till din Nissan GT-R! www.facebook.com/23GTR.se |
||||||
Ja, alla Japanska bilar + Ford är välkomna. Se mer info här: http://fmcs.mer.nu/forum/showthread. Kan vi komma tillbaks on-topic nu, tack? ![]() Mvh Perra _________________ Perra Pettersson Nissan GT-R www.23GTR.se - ALLT du behöver till din Nissan GT-R! www.facebook.com/23GTR.se |
||||||
Nya bilder o reportage om bilen kan ni se och läsa här:
http://www.sportbilen.se/index.php?p och här: www.speedmagazine.org Mvh Perra _________________ Perra Pettersson Nissan GT-R www.23GTR.se - ALLT du behöver till din Nissan GT-R! www.facebook.com/23GTR.se |
||||||
Såg din bil på träffen på junibacken där men det var ju så mycket folksom samlades kring den så man fick ju ingen ordentlig titt men jag får väll passa på på någon banträff eller så o titta lite närmare. Av det jag såg så var den otrligt fin iaf. vackert jobbat.
_________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||||||
Jaha KristianAE86, vart tog du vägen när det var bankörning på Mantorp? Du skulle ju komma o visa mig vart skåpet skulle stå?
![]() ![]() ![]() Gustav: Tackar för det! Mvh Perra _________________ Perra Pettersson Nissan GT-R www.23GTR.se - ALLT du behöver till din Nissan GT-R! www.facebook.com/23GTR.se |
||||||
Nu när du har haft bilen ett tag vad tycker du om den? Några överraskningar?
Har det tillkommit några fler modifieringar? Rent allmänt nyfiken på hur den är att ha o så ![]() ![]() _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||||||
Till att börja med, ursäkta att jag inte svarat på så lång tid men jag har haft en skööön semester!
![]() Pär Holmstrand: om du kikar vart jag är bosatt så ser du att ..... TADA! ... jag bor i, just det, Västerås! Så svaret är att ja, visst har jag varit där. Jag vann Bilsport/MAX tävling, Stans snyggaste bil där. ![]() oscar: Tackar för det! Gustav: Jag kunde nog inte vara mycket mer nöjd med bilen. Skulle vara om jag fick tummen ur o monterade en stereo i den kanske. ![]() ![]() ![]() Mvh Perra _________________ Perra Pettersson Nissan GT-R www.23GTR.se - ALLT du behöver till din Nissan GT-R! www.facebook.com/23GTR.se |
||||||
Ja, jag märkte det sen...
vad är det för bil baserad butik eller verkstad brevid max? När jag såg bil bil där vad det mycket andra tuffa bilar där också... Så nu äter man på MAX varje gång man är i Västerås för att kolla där _________________ Pär Holmstrand -87 Alfa 75 2.0 -87 Rosso Volvo V70 D4 -14 |
||||||
http://www.autotec.se/ Imprezakillarna brukar hänga där. Jerry "SecretAgentMan" Arvidsson bland andra Imprezakillar brukar vara där och skruva med sina bilar. _________________ /Anton Lillsund |
||||||
Finns väl en kille i Finland som bygger om så vitt jag vet ![]() Man får tydligen plocka delar från andra bilar för att få ihop den till vensterstyrd. PELLE// _________________ Pär Hallenfors B230 FT TURBOnetics T61 BMW M3 Låda Volvo 1031 Axel V70 R Bromsar Sellholmsfjädrar Bilstein dämpare |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 16879 besök totalt |