Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1282 besök totalt |
Nix pix. Det är assymetriska utliggare för bärarmsinfästningen. Dessutom fungerar de vingarna hyffsat bra, bl.a. p.g.a låga hastigheter och mycket effekt. Men visst ser det skojsigt ut. PS. Kolla in alla assymerier, camber, spårvidd!!!, rideheight. endplates etc. etc. _________________ Christian Merheim ![]() - There are places were only a racecar can take you - |
||
Men dom röda A-armsliknande grejerna där stötdämparna sitter fast måste väl vara helt stela (del av ramen)? Vad är den blanka axel-liknande grejen som har ett panhard-liknande stag på bilens vänstra sida för nåt? _________________ William Ekström |
||
Gokartsliknande avbärarräcken gissar jag vilt... precis som rören över fronten... _________________ ![]() |
||
t.o.m. själva bilkroppen är ju förskjuten ![]() jag är övertygad om att allt på denna farkost är i enlighet med framförandet, d.v.s. inget är onödigt eller för mycket/lite eller konstigt ... _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||
det ser ut lite som en sprint car....
Fast sprint carsen kör väl bara på grus? var o kollade på ett sånt rejs senast jag var i usa... stort startfält, men inte många som kom i mål... mycket underhållande att titta på!! |
||
Lite tidigare diskussion om liknande fordon:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1282 besök totalt |