| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inför vårträffen på Mantorp 28/4 2012
|
2549 besök totalt |
|
9814970s eller 113 dagar kvar och planeringen inför träffen har påbörjats! Hur gör vi med boendet? Jag tycker det är perfekt om vi kan hitta ett bra gemensamt boende i god tid. _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Re: Inför vårträffen på Mantorp 28/4 2012
Perfekt vore om arrangörsstaben från CS & SC tog fram ett förslag istället och förhandlade fram ett bra pris där.
_________________ Patrik Skoog |
||||
|
Jag föreslår: http://www.scandichotels.se/linkopin
Fräscht och bra samt med garage! _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
|
Re: Inför vårträffen på Mantorp 28/4 2012
Då gör vi så, dock behöver vi få in lite alternativ från folk med erfarenhet av boende i dess närhet. Gott om rum och parkering, humana priser, lagom avstånd, mat och dryck är väl basic krav? _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Jag är ganska säker på att det är antingen Scandic City eller Scandic Väst som gäller. City ligger som sagt mitt i city medans Väst ligger nära o smidigt att komma ut på E4an (de har tyvärr inte garage). Alla andra alt har inte tillräckligt med utrymme för bilar eller tillräckligt med rum till alla. Vill man åka lite längre finns det ett ställe i Vadstena (starby). Men jag tror inte de kan göra lika mycket på priset och det är tveksammt om alla rymms hos dem.
_________________ olof Johansson |
||||
|
Re:
City har dessutom en alldeles utomordentligt bra restaurang för kvällsumgänge! |
||||
|
Re:
Tycker nog att du drar ner väst lite väl lågt för deras restaurang består inte av uppspänd pressenig och rummen håller då vanlig sliten Scandic standard. Det finns delar av restaurangen som inte är öppna under vanliga kvällar och blir det tillräckligt många som vill bo där går det säker att avtala något med dem. Parkeringen är inte jättestor men en hel del bilar går in. _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||
|
När kommer vi in på banan?
En liten fråga... när kommer vi till på banan... har en bit att köra, och tänkte köra upp to em/kväll... Kommer man in? Finns det tillgång till El då? _________________ Peter Norrman BMW Cup - samordnare Volvo FL7 racebuss Bmw E46 323 cab E36 coupe BMW Cup #66 2,8 TUB E30 BMW Cup #27 Såld E30 sedan #99 Betty Blue 2,8TUB |
||||
|
Jag har iaf redan bokat Scandic City, Linköping från 27:e till 29:e April 2012. Välkomna :-)
|
||||
|
Re: När kommer vi in på banan?
Vi kommer ha licenskurs på fredagen för nya BMWSC/BMWCSmedlemmar. Så det är lugnt att komma när som på dagen. För övrigt är Mantorp park alltid öppet dagtid eftersom de har en lunchrestaurang på området. El finns det begränsat om. Ta med elverk eller boka egen el av mantorp. _________________ olof Johansson |
||||
|
Markisen, uppfattar jag det rätt om du säger att du kommer på torsdagen? Isåfall är nog ingen på plats Däremot från fredag finns det folk och även el kommer vi med stor sannolikhet att köpa in (ev får du betala en slant till klubben) _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Markisen, uppfattar jag det rätt om du säger att du kommer på torsdagen? Isåfall är nog ingen på plats Däremot från fredag finns det folk och även el kommer vi med stor sannolikhet att köpa in (ev får du betala en slant till klubben) _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
2549 besök totalt |