Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
1343 besök totalt |
Köpes: insug i aluminium till CSB 305 -89 typ edelbrock perf
Jag är på jakt efter ett std betonat aluminiuminsug till Cheva smallblock (305-350), detta skall sitta i min båt med Mercruisers version av CSB. Ingen rejsbilsdel men kanske ok ändå ![]() _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
Re:
Kanske, har ett performerinsug just nu på bilen och funderar på att uppgradera. Vad kan du tänka dig att ge? _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g ![]() |
||
Ok, är det ett std performer (0-5500) eller ett performer RPM (1500-6500)?
Hur gammalt? och är det med vertikala skruvar vid egr kanalen (87)->vortech. Vilken finnish? svart, polerat, gjutyta? Pris får jag återkomma till om inte du har ett riktpris ![]() _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
Re:
Gjutyta, RPM. Skruvarna vet jag faktiskt inte, får kolla vid tillfälle, tyvärr så står bilen en bit bort och jag kommer inte kunna kolla de närmaste dagarna. _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g ![]() |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
1343 besök totalt |