| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Äntligen Worldchampion i CMR 2
|
705 besök totalt |
|
Idag har jag äntligen klarat att bli worldchampion i Colin McRae Rally 2 på expertnivån. Det var det engelska rallyt som var det sista hindret. Det var väldigt svårbemästrat , jag fick köra om de sista fem sträckorna flera gånger. Men nu är det fixat i alla fall. Nu kan jag nöja mig med att köra de roligaste rallyna typ Sverige och Finland. Nu kan jag ägna lite mer tid åt GPL. Tänk innan jag har spelat ut det spelet, där kör jag ju som en klåpare! >
Men men, vi får väl se om en fem sex år
_________________ //Mikael Jardstam |
|
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
|
Jag har faktiskt också klarat CMR2 en gång
Har också ett djupt jack i skrivbordet efter att jag drog av på en av de sista sträckorna på RACrallyt. Blev så arg att jag slet min ratt ur fästerna och drämde den i bordet och slängde ut den genom fönstret.
Tur att fönstret var öppet!.
_________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
|
Hehe.. jag blev "snurrad" 2 kurvor ifrån målgång i NFS Underground när jag legat i ledning med 15 sec försprång i ca: 5 varv.. ( spelet fuskade )..
efter ett avgrundsvrål så blev det en kraftig spark på tjejens kontorsstol med skenbenet för att sedan skicka ut skiten i hallen.... fick halta till jobbet sedan...
_________________ MackeMaehlum |
|
Ägnade nästan en hel semesters kvällar åt att vinna TOCA2 i en Audi. Två av veckorna ägnades åt oulton Park. Då hängde div. möbler, datadetaljer och kroppsdelar löst till emellanåt...
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
|
om vi nu ändå är inne i ämnet så måste jag berätta om när jag i min ensamhet satt och skule klara TOCA2 på svåraste. Jag hade kört många, många varv och hade nu kommit till sista banan, sissta varvet och jag låg i ledning, Strömavbrott. Jag är inte särskillt aggresiv av mig, istället sitter jag kvar med en ansträngd min, klämmde ratten hårdare och hårdare och stirrade blänkt in i den svarta skärmen:/
_________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
![]() |
Racingsimulatorer
|
705 besök totalt |