| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race Driver 2 ute nu!!
|
1122 besök totalt |
|
Race Driver 2 ute nu!!
Nu finns demon att ladda hem från: www.codemasters.com (måste dock vara medlem, kolla annars www.bhmotorsports.com ) Jag har själv inte provat ännu, har någon annan gjort det? |
||
|
Jeg venter bare på en sim...................og det er GTR fra SIMBIN!!! http://www.simbin.com/games/
_________________ Mvh. Bergfinn Strommen 86' 944 TURBO
|
||
Jag lyckades byta kontroller, men man fick fippla sig fram genom inställningarna. Använder Logitech Momo ratt... _________________ Johan Meissner |
||
|
Min Logi FF och specialpedaler funka kanon! Men man måste ställa in dem varje gång man startar om spelet...
Köra Jaggan på Brands Hatch Indy med myckjet fyrhjulställ är kanonskoj!!! Men tyvärr känner man inte i styrningen om man är i en svacka eller om man är lätt över ett krön Men är det inte lite väl lätt att vinna? om jag sätter motståndarna på 110% (dvs max), ställer mig längst bak på gridden o kör i pro-simläge (eller vad det nu kallas) är man ju först efter fem varv varenda gång.... Kul bana det där iaf, en favorit i GPL osså
_________________ Magnus Thomé
|
||
grafiken tycker jag är som förra.. ( var ett tag sedan jag körde nu så jag vågar inte svära.. ) multiplayer inte tillgängligt i demon... bara 2 banor å 2 bilar....
_________________ MackeMaehlum |
||
|
Totalt överdriven grafik tyvärr när det gäller reflektioner, tex bilar och asfalt. Sen är bilarna ganska kantiga o dana på sina ställen pga få polygoner....
Men vad gör det när man kommer farande på ställ på Brands Hatch
_________________ Magnus Thomé
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
Race Driver 2 ute nu!!
|
1122 besök totalt |