| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inför 2012, silly season tråden! :)
|
1, 2 >> 9983 besök totalt |
|
Per ola först ut med att avslöja sitt hemliga träningsläger: http://www.youtube.com/watch?v=8aTKM
_________________ Patrik Skoog |
||
|
Fint att du skickade filmen, har inte sett den innan. Med de nya R däcken så får vi ett bra fäste även om man ibland är off track. Ser på filmen att bak däcken är någon mm utanför skärmkanten, men jag söker dispens för det.
I övrigt vill jag tacka de ansvariga i reglements gruppen att jag fick igenom de små dispenserna som behövdes för att kunna komma till start 2012 med bilen i klass standard
_________________ Per-ola Mattsson |
||
|
Re:
Turbo - dubbla förgasarsnöre - hålborrad wunderbaum - 22" R-däck. Dock ser din bil på filmen ut att vara förlängd, är det för att du ska kunna placera katten 500mm bakom växellådan?
_________________ Martin Skoog |
||
|
||
|
Re: racing!!på hög nivå nu
Måste vara en av knatte, fnatte eller tjatte i "syd", samma kille har lovat att fixa stadslopp i Trelleborg om inte Mantorp vill ta emot oss längre. Cykelbanorna skall tydligen redan vara "inkörda"
||
|
Re:
Snygga plastdetaljer, orginalen har ju bevisat sig vara snabba så då måste ju denna också vara väldigt snabb
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||
|
Superhemliga spionbilder direkt från motorsportmässa i Birmingham
Jaasund och Martin torrväxlar växellådor, vilken är bäst för säsongen 2012
Lundvall & Zaar glada efter att ha köpt var sin ny trailer. Nu saknas "bara" en lämplig dragare. De lovar stor fest på premiären. Lundvall har även lurat med ett gäng tjejer från mässan med olämpligt lite kläder
Någon Porsche av något slag, Trullson blev förälskad i vingen och skall söka dispens för att ha den på sin E36:a
Lämplig bil till klubbens nya puts mästare, Kinnby har numera gått om Samson och denna bil skulle matcha en utav hans andra fordon på uppfarten i Lagan.
En sista bild från krogen, gissa bildtexten. Varför är Jaasund glad och Stacke sitter och ser bitter ut ?
...det var alla bilder som var "rumsrena
||
|
... och bilderna som inte är rumsrena kanske plockas fram under säsongen om någon av herrarna ovan överväger att lämna in en protest?
För övrigt tyckte jag att Kinnby hade dålig puts på sitt nya vrålåk. _________________ BMW MC-klubben |
||
|
The Skoog Bros har nyligen avslutat en vecka på hemlig ort med mycket sand för att testa nya modifieringar inför säsongsstarten 2012.
Själv vet jag inte riktigt hur mycket just denna modifering gör på varvtiderna, men Kinnby och Samson skrev genast upp sig för var sin order av okänd (?) anledning
http://www.youtube.com/watch?v=owcKn _________________ BMW MC-klubben |
||
|
Re:
du får igen Måns
Vet i alla fall varför Kinnby köpte sitt kitt, att sätta på sin "till salu bil". Seriös "annons" http://www.youtube.com/watch?v=_7Cbf _________________ Patrik Skoog |
||
|
Re:
Det fina med att umgås med Kinnby är att man i hans närvaro betraktas som fullt frisk
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2 >> 9983 besök totalt |