| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Oändlig massa bilder.
|
6 besök senaste veckan (17329 totalt) |
|
|
||||
|
Någon kunnig människa får gärna berätta vad bil Nr 15 m.f.l. på Nurburgring-bilden är för nåt.
Tejpen såg jag gott om exempel på när jag kollade in Spa 6-timmars videos. Kan tänka mig att det har att göra med avskärmning ifrån helljus under mörkret. Själv har jag börjat utveckla alltför mycket kärlek för att det skall vara riktigt nyttigt till: Tidiga 911-or Trärattar Förarhandskar Alpvägar Fotomodeller Cafe-racer stukade hojjar efter att ha bläddrat fram och tillbaka i tråden... _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
|
Re:
Visst blir det lite så...
Re:
Blir lätt att man drömer sig bort då man tittar på de här bilderna en stund...sen vaknar man och är tillbaka i den gråa vardagen...men jaa e inte bitter
|
||||
|
Gång på gång fastnar jag vid den här
Snacka om att det "undermedvetna" spökar. Farsans första Porsche, visserligen en simpel 924, hade precis den här färgkombon, och fick jag välja fritt på en ny bil ligger den ruskigt bra till. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
|
Tror det går att skriva länken så här, typ: http://btwl.tumblr.com/page/150?
Då ser man den 150:e sidan och allt efteråt. 150 är nog de sista tror jag. Jag har inte hunnit testa men tar börjar man på xx/100? så borde Firefox klara de sista bilderna. /Fredrik |
||||
|
Re:
nu gick jag baklänges med 10 steg varje gång och då funkade det kanon. _________________ Philipp Klement |
||||
|
fy fan vilken sida! Den har snott en timme från mig nu, och en timme igår också.
Alldeles underbart!
Rolig idé: [/img]
|
||||
|
Nu förstår jag varför det var så lugnt i OT igår... alla kollade bilder, även jag
Grymt bra, tack! |
||||
|
Re:
Onboard camera(man)
|
||||
|
_________________ Paul Sjöholm - Kadett C i div förädlade varianter |
||||
|
Det fyller på bra... Men den här känns... fel.
Kan någon av de modellerna verkligen nyttja så mycket camber stillastående? Äh, skit samma, det är ju snyggt fångat. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
![]() |
Bilder o videos
Oändlig massa bilder.
|
6 besök senaste veckan (17329 totalt) |