Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1621 besök totalt |
2012-04-28 Lotus Day Sweden, banträff på Knutstorp 28 april
En allmän inbjudan till rubricerade banträff finns på Lotusklubbens hemsida, www.lccs.nu Banträffen är inte bara öppen för Lotus utan för sportbilar av alla märken. I skrivande stund finns bara ett fåtal platser kvar, så om du vil delta så skynda på med din anmälan ! _________________ Lars Hansson |
Med anledning av diskussioner jag haft sedan tråden startades tidigare idag
så vill jag påpeka att det framgår av inbjudan på Lotusklubbens hemsida att banträffen endast är öppen för sportbilar. Vet att den definitionen tillhör de mer luddiga, men enligt vår definition inbegriper begreppet inte trimmade och bananpassade standardbilar. För att se hur läget på anmälningssidan ser ut så hänvisas till www.lccs.nu Forumet under rubriken Evenemang. hälsningar Lasse H _________________ Lars Hansson |
Precis ! Har haft ett flertal sådana diskussioner idag och jag
kan säga att jag mötts av förståelse för vår inställning ang definition på sportbil även från personer som fick negativt besked.. Vi skickade i onsdags kväll ut inbjudan till banträffen till samtliga medlemmar i klubben samt till deltagare på fjolårets banträff. Vår limit på antal betalande deltagare är knappt 60 personer, uppdelat i tre grupper, och efter 30 timmar var 45 av platserna bokade ! Nu i kväll är det bara fem platser kvar i Debutantgruppen. För mig betyder det att det finns en stor marknad för banträfffar ! Men med tanke på hur kul det är att köra på bana så borde ju det inte vara någon överraskning. hälsn Lasse H Lotus Car Club of Sweden bankommittén _________________ Lars Hansson |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1621 besök totalt |