Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 58, 59, 60 >> 4 besök senaste veckan (191836 totalt) |
Re:
På Mantorp tror jag det handlade mer om att skapa mer broms sträcka till dragracing. Att man flyttade starten bakåt. Men det är klart att dragracing kräver mycket av just banan och banpreparering. _________________ Bosse Isaksson ![]() |
||||||
Re: Flash säger:
UT MED SPRÅKET ![]() ![]() ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||
_________________ Anton Gruffman Banbil: BMW e46 GTR & Camaro cup gen 5 Gatbil: Porsche 996 - Såld http://www.gruffmanracing.com |
||||||
Re:
Det vore skoj. ![]() MEN så länge en raceförare är INNE i formelracing brukar de ju inte blanda. Verkar vara nån gyllene regel , iof så finns de ju kända undantag. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||
_________________ Martin Öberg ![]() |
||||||
Utan tvekan den snyggaste volvon jag sett. Förstår verkligen inte varför man ska titta på framhjulsdrivna STCC-bilar när tom en volvo ser bra ut i TTA
![]() |
||||||
Re:
Nu fick du svar på det också.
_________________ Martin Öberg ![]() |
||||||
Re:
Det är ju klart sedan länge. Flash pratade om en ny förare, alltså inte Linus. _________________ Martin Öberg ![]() |
||||||
Re:
Hmm, då ska jag ringa tillbaka till min "mullvad" ![]() _________________ Nils Erixon |
||||||
Re:
Har vi några riktiga "SUPERtalanger" i sverige som kör karrossbilar och är i 20 årsåldern ![]() _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||||||
Re:
Har det sagts något om att det är en förare som kör "karossbilar"? _________________ Ola Lennström |
||||||
Re:
Tror vi enbart försökte definiera vad en "supertalang" var för något och inte vilken biltyp han kör ![]() _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||||||
Det jag skrev var citat från Flash, så jag vet inte.
Supertalang är ett starkt ord, något överdrivet kanske. Kan Dick Sahlén vara ett namn, eller någon från JTCC toppen? Det vore kul om dom hade en gästbil. Då skulle vi säkert kunna få se gäster som Marcus Eriksson, Rosenqvist, Bräck, Lövis och internationella gäster. _________________ Christoffer Silfverberg |
||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 58, 59, 60 >> 4 besök senaste veckan (191836 totalt) |