Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
1413 besök totalt |
KÖPES: Vinterhjul till bilsläpet
Behöver 4 vinterhjul till släpet. Typ 13 tum och et ska vara mindre än 35 ( har provat med et 45 och då låg de an mot balken innanför) 4/100 bultdelning. Billigt är bra, nära är bättre ![]() edit: justerat et mått. _________________ Tord Ringenha11 |
||||||||||
Re:
Tjenare! Har 4 st fina plåtisar, 5½x13 ET 38, med 4 st 165/80R13, 2 st Gislaved Nord Frost av äldre modell ca 8 mm mönster och 2 st i princip nya Gislaved Nord Frost 5, rullat ca 8 mil. Pris 2 500:- inkl frakt! //Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||||||||
Re:
Tack men nej tack då et är för högt ![]() _________________ Tord Ringenha11 |
||||||||||
Re:
Efter kontroll så klarar jag max et 35, det var därför jag uppdaterade i andra inlägget, men jag korrigerar första inlägget nu med. Jag har kört med trial and error så jag börjar ha pejl på vad som inte funkar... Jag gissar att det det borde vara är gamla opel fälgar, typ ascona b. _________________ Tord Ringenha11 |
||||||||||
Re:
Ok, skickar med 4 st 3 mm spacer då! Simple as that! ![]() //Tobbe Editerat mitt inlägg eftersom jag var lite sen i mitt svar! _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||||||||
Re:
sorry, tycker det är för dyrt (för mitt släp och årstiden) Jag har även redan några uppsättningar som passar dåligt så jag tänkte byta till sånt som passar bra direkt... _________________ Tord Ringenha11 |
||||||||||
Re:
Okidoki! Lycka till. ![]() //Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||||||||
Re:
Kom på att jag har 4 st Opel fälgar från en gammal Öggestorp husvagn jag hade för ett par årsedan! Ska jag kolla ET på dessa? Blir ju iofs samma pris...men kanske underlättar om det är bolt on! ![]() Ser ut så här: http://image.annonsborsen.se/raw/905 _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||||||||
![]() |
KÖPES
![]() |
1413 besök totalt |