| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Granturismo på TV8 NU!!!! (nä, nu är det slut...)
|
1, 2 >> 7196 besök totalt |
|
Var ju halvokej, lite ringrostigt kanske tycker jag. Men det blir nog bra. Mille Miglia... borde man inte göra den repan till en semesterresa, några kompisar i en bunt bilar???
Men avsnittet Bilakuten, herrejösses vilket lågvattenmärke Hur tänkte de nu
_________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Re:
Tyvärr är jag inte road, de e bara beklagligt....
Och tyvärr får vi bara hålla till godo med det lilla motorutbud som erbjuds på svensk TV... _________________ Jocke Glaés |
||||
|
Re:
Millemigliaresabunkerejsaianer? låter som en asbra idé Bilakuten var pinsam JA för övrigt tyckte jag resten var ett sömnpiller.. _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Re:
|
||||
|
Re:
Rayan kan 911 turbo fråga inte hur jag vet
Kull at se Jimmy på TV med ! Gillade historisk Rally reportage även om den kunde ha blivit mycket bättre. Om man skall vara positivt så finns det en del bra i programet framför alt försöket att vara lite närmare hobby förarna. Men det når inte helt fram. Försöket at vara fet och coolt i stort set hela tiden är bara löjligt.. Off med hoodies på med hjälmen. _________________ Vincent Mannent Porsche 964 3,3T |
||||
|
Dom verkade inte fått nån rabatt hos JRM (där dom bromsade) eftersom deras namn inte dök upp
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
|
Re:
Instämmer till fullo. Men förra säsongen blev de bättre o bättre allteftersom säsongen gick tyckte jag. Och sen la de av sig totalt under uppehållet. Eller nåt. _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Re:
Det är ganska genomskinligt hur det är upplagt...
. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
|
Jorå jag fattade det också, det var liksom svårt att missa att det stod Biltema i bildrutan i princip var tredje sekund i hela avsnittet
. Men jag säger ändå hur tänkte de nu Med så dålig tv kommer ingen vilja se på det liksom. Och hur glada blir Biltema då. De kan väl istället göra kul tv där det står Biltema överallt hela tiden _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Huldt säger inte "fet" hela tiden längre
Tom säger ordet "absolut" i nästan varje mening
Charlie är extremt intressant att se o höra (även om det inte var hans mest spännande vecka denna vecka IMHO) EDIT: Nu sa Huldt "fet" ändå
|
||||
|
Re:
Nepp, kanske kommer mer. De filmade en hel del material hos WCR om Z4:an också. Nu var det mycket fokus på R8:an. _________________ Martin Öberg
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Granturismo på TV8 NU!!!! (nä, nu är det slut...)
|
1, 2 >> 7196 besök totalt |