| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
"Försöker" bli medlem... :)
|
2648 besök totalt |
|
Kanske jag som har lite högt ställda krav på en idel förening men innan jag skickar ännu mer mail till dom så kan jag ju fråga här
Anmälde mig som medlem efter konstens alla regler i söndags samt betalade in medlemsavgiften till både BMW SC och CS. Har nu gått 2 dagar och har inte sett röken av ett mail eller något, fullt normalt eller ska jag dra iväg ett mail till någon annan än "kansliet"? Undrar även lite över hur man sedan anmäler sig till deras banträffar? |
||
|
Två dagar???
Nog för att vi har blivit snabbare på gamla dar', men BMW har precis börjat med turbos - inte jetmotorer
Du bör få ett livstecken inom kort, eller är det möjligen sportlovet som ställer till det? Både sekreterare Rikard A (BMWSC) och sekreterare Lars H (BMWCS) är ett väloljat maskineri. Skulle det mot förmodan ta längre tid så kontakta Rikard A: http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. Du kan läsa mer om BMWSC och bankörning på www.bmwsc.com . Anmälan till varje banträff sker via www.bmwsc.com. Anmälan brukar öppna ett par veckor innan banträffen så håll koll på hemsidan. Du kan också få mer information, eller svar på frågor via vårt officiella forum på moderklubbens hemsida: www.bmwcs.com _________________ BMW MC-klubben |
||
|
Re: "Försöker" bli medlem... :)
Det dyker upp info här, på facebook och www.bmwsc.com (och kanske email?) när anmälningssidan öppnas för varje banträff. Sen är det bara att rusa till www.bmwsc.com där det dyker upp en anmälningssida. Vårträffen brukar bli fullbokad fort. EDIT: för långsam
_________________ Magnus Thomé
|
||
|
Hehe vet att det kan ta tid men som Magnus säger så vill jag ju bli medlem fort så jag inte missar en plats på mantorp
Men då vet jag att allt är enligt ordning
Hur brukar ni ha på träffarna, finns det chansen att man kan få någon kunnig co-driver med sig? Första gången på bana och i en m3a, känns som jag kan behöva lite coaching för att inte göra bort mig totalt
|
||
|
Onsdagar är det som gäller ja! Jag (tror) vet då jag precis varit igenom samma procedur som trådstartaren
Jag väntar bara på ett livstecken från just BMWSC då jag förstått det som att det skall anlända ett medlemskort därifrån också och inte bara från BMWCS.
_________________ Martin Nymberg |
||
|
CS/SC-medlemskorten ska vara på väg inom kort.
När exakt på minuten vet vår sekreterare Rikard mer om: http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. _________________ BMW MC-klubben |
||
|
Kan uppdatera och säga att jag fått medlemskort och sånt från CS nu, var nog bara lite för ivrig
|
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
2648 besök totalt |