Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Tips på bra försäkringsbolag
832 besök totalt
Reine
Östhammar
Här sen Sep 2004

Trådstartare
Tips på bra försäkringsbolag

Det är dagarna dags att teckna ny försäkring på min TT-RS, jag har gjort den vanliga rundan och kommit fram till att Aktsam har bästa premien, men dom i likhet med alla andra FB täcker inte bankörning.

Vissa klubbar, bland annat Porsche och BMW har ju speciella avtal med vissa FB där deras egna bankörningar täcks av försäkringen, finns det något liknande för Audi?

Här sen Jul 2007

Re: Tips på bra försäkringsbolag

Reine skrev:
Det är dagarna dags att teckna ny försäkring på min TT-RS, jag har gjort den vanliga rundan och kommit fram till att Aktsam har bästa premien, men dom i likhet med alla andra FB täcker inte bankörning.

Vissa klubbar, bland annat Porsche och BMW har ju speciella avtal med vissa FB där deras egna bankörningar täcks av försäkringen, finns det något liknande för Audi?

Hej,

Nej för stunden finns inget avtal mellan Audi ClubSport och något försäkringsbolag. Vet att det jobbas på ett liknande avtal som BMWSC har men det går trögt då ACS inte har riktigt de medlemsantalen att komma med. Om det blir något hamnar det här, http://www.audibilforsakring.se/audi/sidor/start.aspx?gclid=CP6PoY_fza . . . .
(IF).
Inte vad man tror men jag hade faktisk bästa premie här på min bil.

//U

832 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande