Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 3607 besök totalt |
Du menar väl R. Schumacher - Sato |
||||||
|
||||||
Bromsarna får jobba i alla fall
![]() Jäklar vad det dammar av dom hela tiden... Maclaren.. Botten noternig bara sämre o sämre o sämre..hehe bästa kometar dena dag... Huven kommer rulla ![]() ![]() ![]() ![]() //Greven _________________ mvh Leif Ankarschiöld Skyline R32 GTR GODZILA |
||||||
Jag övar bara lite.... Och visar SLC Webbgruppen hur dom ska jobba ![]() ![]() ![]() |
||||||
Button tar en 3 plats igen är kul o se.
![]() o sato på en 5 plats killen kommer upp sig ![]() men Mercedes/Maclaren vad är det ni håller på med.. ![]() Jaguar Rycker upp sig mer o mer..Är det Björns hjälp..? Ska sluta o zappa mellan kanalerna.. men discovery har Motor Söndag med bara motor relaterat.. ![]() _________________ mvh Leif Ankarschiöld Skyline R32 GTR GODZILA |
||||||
Sato var 5:a ... Men det är kul det med...... 4:a var Trulli |
||||||
Aha! Du ska "spika" lite... Nice. ![]() |
||||||
Näe, jag kommer ha mitt vanliga jobb...... lyssna på upprörda förare ![]() ![]() ![]() ![]() Men det är bra att ha erfarenhet och koll själv på dom flesta arbetsuppgifter när man är tävlingsledare för att kunna ställa rätt krav och välja rätt personal.... Och SLC har duktig personal ![]() ![]() |
||||||
Nu vet jag faktiskt inte vad du surrar om... ![]() ![]() |
||||||
Även om det var Ralf som fick den stora stöten så uppfattade jag det som att han hade sig själv att skylla för det. Å det säger jag inte för att jag är Hondafantast...
![]() McLaren verkar ha samma driftssäkerhet som Minardi, fast inte riktigt lika bra. När JPM började sakta ner trodde jag han tappade sugen igen, men det var lite väl mycket för att vara bara det. Klart underhållande körning av Sato och Klien inledningsvis. ![]() _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Jag tycker att Ralf har sig själv att skylla! Vad skulle Sato göra? Försvinna ut i det tomma intet?? Ralf gav ju inte Sato en chans! Duktigt kört av Sato och Button!! Kul med Klien också... Men lite besviken blev jag på Renault som inte kunde leverera en bättre bil till Alonso... Hade hans bil funkat lite bättre hade han kört förbi Sato också!! Annars var det väl en bra uppkörning från Alonsos sida då han även fick gå i depå i ett tidigt skede för att byta framvinge ![]() Tråkigt att Schumi vann........ _________________ Rachid Rachid |
||||||
Misstänkt växellådsproblem? ![]() ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Vart ju ett riktigt bra race , synd bara att det inte blir nån kamp om förstaplatsen , var ju en kanonproduktion var ju knappt att de visade Ferrari's defilering utan man fick se de kamper som va
Ralf Schumacher och McLaren går ju från klarhet till klarhet .... Sato ![]() ![]() |
||||||
Jaha, ja... Hurra för Sato och Button men annars var det ju ett riktigt sömnpiller.
![]() _________________ 911SC -82 |
||||||
Från Autosport: "I had a good pace and would have come third, if I hadn't had a gearbox problem with about 10 laps to go." ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 3607 besök totalt |