Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 15893 besök totalt |
2012 FORMULA 1 AUSTRALIAN GRAND PRIX!
Snart dags för Formel 1 igen! ![]() Den 18/3 är det race. Helgen börjar den 16/3 down under! Alla team verkar ha kommit ut på banan nu iaf. ![]() Hur blir det med tv? Var ser ni i år? Ladda hem , var? Vad tror ni? _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Japp, hoppas att min "gamla" idol lyckas få lite fart i Mercan så han i alla fall kan nå en pallplats i år...vore behagligt
![]() ![]() |
||||
Äntligen
![]() ![]() ![]() ![]() Kommer vara så exalterad vid startfrekvensen så att jag förmodligen kommer göra i brallan av upphetsning ![]() Guuuuud vilken lång vinter det varit men nu är väntan snart över och jag följer dem stadigt via viasat motor. Skulle hellre sett BBC:s sändningar men vill inte ladda ner å greja Jag tror på RBR i topp men ja hoppas att det isf bli webber. Vettel får gärna parkera i sandlådan ![]() Mclarren kommer nog att vara riktigt vassa tillsammans med MB. Ferrari verkar ju vara helt ur spår - vad har hänt med det anrika stallet egentligen? ![]() Men hoppas - det gör jag såklart på Lotus och Kimi ![]() |
||||
Re:
Instämmer! Väntan är alltid för lång ![]() BBC har ju inte hela sändningsrättigheterna. F1 och Brundle har ju gått till Sky Sports. Så hur det blir vet man ju inte?! _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Som vanligt kommer jag att stå när starten går, har inte kunnat sitta på typ 20 år då starten närmar sig...gumman har väldigt skoj åt det
![]() |
||||
Re:
Hehe känner igen mig i det där. Så fort det är maniskt spännande så upptäcker jag efter en stund att jag oftast står och skriker 2 meter framför 50" tv:n ![]() |
||||
Re:
Jag står nära min tv. Hmm , jag har tjocktv ![]() Eller numer blir det ju datorn....typ. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Jag sitter nere i Austarlien nu. Dessvarre 70 mil fran Melbourne sa nagon F1 blir det inte. Hade daremot laktarplats i Turn 1 pa V8 Supercars-premiaren som var har i Adelaide i helgen.
Kommer se det live pa TV istallet.. Olyckligtvis sa har de reklampaus med typ 5min mellanrum hela tiden dock. ![]() _________________ Timmy Lundin Toyota MR2 AW11 - Projektet Toyota Chaser JZX90 - Drift-grisen BMW 120i E87 - Brukisen / vinter-släden |
||||
Re:
50" här med ![]() |
||||
Re:
![]() |
||||
Jobbar den helgen
![]() Men jag får spela in det och sätta på hörselskydden ![]() Hoppas det blir jämnare iår så spänningen finns... _________________ Erik Johansson Sommar: Mazda RX-7 -84 Vinter: Yamaha Viper M-TX -16 http://nosc.worlddisease.net |
||||
|
||||
Re:
70 mil är ju inget, bara boka biljett illa kvickt ![]() _________________ Anton Gruffman Banbil: BMW e46 GTR & Camaro cup gen 5 Gatbil: Porsche 996 - Såld http://www.gruffmanracing.com |
||||
Re:
Det var min första tanke det med ![]() Det är ju bara att åka ju ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Re:
Haha nej det är väl inte det det. Särskillt inte om man jämför med 1.500 mil spm de flesta av er har. :P Den avgörande faktorn är väl kostnaden. Jag kan antingen gå på Australiens GP, eller köra typ 5 trackdays till i år. Och då är valet inte svårt. ![]() _________________ Timmy Lundin Toyota MR2 AW11 - Projektet Toyota Chaser JZX90 - Drift-grisen BMW 120i E87 - Brukisen / vinter-släden |
||||
Re:
Värst vad förnuftigt det där lät då ![]() Men ok 5st Trackdays it is ![]() F1 går på tv. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Jag håller stadigt på herr vettel och redbull.
Men jag ser egentligen också att Hamilton eller button ger dom en rejäl match, för fjolåret var inte spännande med tanke på vettels försprång! ni som inte har viasat, vart tittar ni på F1? vet att det sänds på viasat on demand. men hur gör man för att glo på det via BBC? eller finns det andra alternativ? _________________ R Malmström MSCC |
||||
Re:
BBC laddar jag hem. Gick att se via proxyserver tidigare men de verkar fan kört numer. Annars är det ju SKY Sports som har LIVE-rättigheterna i år i England. Även om BBC har rätt att sända 10st race live. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Re:
![]() |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 15893 besök totalt |