Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2 >> 5870 besök totalt |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Re:
DiResta har ju grym dialekt, så han är förlåten i mina öron alla dagar ![]() _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Button. McLaren har gått som tåget på testerna och de har väl lagt flest varv av alla? Bara snabbast en dag(?) och då med Button bakom ratten. De har som sagt inte sett så snabba ut men jag är säker på att de mörkar. Hamilton har gnällt lite men Button verkar nöjd och han är en långt smartare förare (om än inte lika snabb) än Hamilton. Ett vinnar-recept.
![]() Såklart kan man inte räkna bort Vettel, men en tredje? Nja, sällan det blir så historiskt sett. Hjärtat hoppas på Räikkönen. Vore en riktig näsbränna gentemot Ferrari. ![]()
![]() |
Re:
+1 på det mesta där då. ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
Hoppas givetvis på Kimi och av vintertesterna att döma tror jag säkert vi får se honom på pallen.
Vem jag tror kammar hem hela kalaset är dock svårare, röstade på Vettel men om Ferrari är bättre än vad dom hittills verkat tror jag Alonso blir riktigt farlig. Av dom realistiska kandidaterna till titeln hoppas jag på Vettel. _________________ Anders Igelström |
Både tror och hoppas på Vettel, den största talangen sen kimi!
O nu e han tillbaka, så visst hopp finns även där. Han må vara tråkig o tjurig, men han är ju ändå iceman... _________________ Anders Egeland - avdankad racerchaufför Kör mest barnvagn och mtb nu för tiden. |
Hoppas på Button... Han har en skön attityd och allt är så skojfrisk
![]() Men känns som Kimi är bra sugen och när han trivs med sin bil är han giftigt... _________________ Erik Johansson Sommar: Mazda RX-7 -84 Vinter: Yamaha Viper M-TX -16 http://nosc.worlddisease.net |
Röstade med hjärtat och då blev det Kimi, hjärnan säger Vettel fast hellre Button då jag tycker att Vettel har en del oangenäma drag av barnunge (lipsill på vardagsvenska) när det går emot.
|
Re:
Han är ju en! _________________ Anders Egeland - avdankad racerchaufför Kör mest barnvagn och mtb nu för tiden. |
Testerna har ju inte gett några bra svar så jag säkerhetsröstade på Vettel.
Hoppas på Lotus men är ingen vän av Raikonnen... Håller även på Caterham men de lär inte vara med i toppstriden. ![]() _________________ Niklas "Nillet" Olsson | Westfield SEIW = NILLET RACING = https://www.ellensagentur.se https://www.cancerstiftelsen.se |
Re:
Raikonen borde ju vara din räddning Nillet ![]() ![]() Snabbare än så blir man inte...... Jag håller faktiskt åxå en tumme eller 2 på Renulterna. Hoppas min ironi lyser igenon med smileyn _________________ Jocke Hellqvist. |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2 >> 5870 besök totalt |