Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3028 besök totalt |
|
||||||||||||||||||||||||
och jag tillsammans med Mathias Johansson och Calle "finnishen" Elwing kommer att åka dit på långfreda'n.
Vi gjorde ett besök hos Attitude förra året och trivdes så bra där att vi kommer i år också! ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||||||||||||||||||||
är det bara jag som skall till
![]() ![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Man får inte börja plocka ner fören det är stängt. _________________ // Jani Hast |
||||||||||||||||||||||||
På måndagen kan man pruta gott! ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||||||||||||||||||||
Det är precis som det ska vara med andra ord! ![]()
![]() ![]() ![]() Då springer jag säkert förbi och säger hej på måndagen! ![]() (jag har inte lärt mig att dricka kaffe ännu) ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||||||||||||||||||||||
Det kommer stå 2st bilar byggda för bana i Opel Sport Clubs monter
![]() ![]() tror att vi ska vara mitt emot Attitude motorclub. _________________ Carl Arwidsson Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering ![]() |
||||||||||||||||||||||||
mm det verkar som sagt bli en del folk som kommer att dyka upp ändå! Vad kul!
Själv kommer jag nog synas under långfredagen däruppe på Elmia med DV-kameran och Digitalkameran i högsta hugg. Räkna med en lite rapport därifrån under nästa helg för er som inte kan närvara! Ngt speciellt jag ska filma eller fota förrutom grymma banracers! / Martin Ps: Jag kommer dyka upp i några montrar iaf _________________ ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Jo, motormässan är lite som lumpen: Man undrar var alla människor kommer från och hur de har överlevt fram tills nu??? ![]() ![]() Jag siktar på långfredagen (när det är som mest folk ![]() ![]() Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||||||||||||||||||||
Jajjemen, nog ska man stå på Elmia alltid, så kom förbi Opel Sport Clubs monter och säg hej! Som sagt, 2 banbyggda bilar kommer det stå där bl.a. så det måste ni väl kolla in? ![]() Attitude vet jag inte om vi står vid, vi ska vara i A-hallen kring Wankelregistret, TPC och Bilsport Events! _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||||||||||||||||||||
Jag tror att vi skulle ha Opel- Volvo- och Saab-klubben som grannar, det var vad Bilsport sa. Men vi får se på torsdag. Hur som helst, Välkomna till vår monter så vi får säja hej. _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||||||||||||||||||||||
Kan mycket väl stämma, man vet aldrig vad de har för sig.. ![]() ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||||||||||||||||||||
Nähepp, ändrade planer. Ser ut att bli påskdagen = söndag istället... Jaja, det innebär ju att både den lediga skärtorsdagen och annandagen kan ägnas åt garagetid! ![]() ![]() /Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3028 besök totalt |