Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1058 besök totalt |
Micro overoll OMP = Ja eller Nej
Hej! Såg på Micro att som hade typ mekk-overoller med OMP tema. Såg ut som race ställ nästan. Hur fel eller rätt kan det vara att ha en sån på sig på bana. Är det skämmigt eller kan man med gott samvete ha på sig en sådan? Kan ju ersätta vanliga bomullskläder som man inte vill skita ner. Såg på Mantorp Action Meet folk som hade vanliga "blåställ" på sig under kon-bane körningen. ![]() _________________ ![]() |
||
Vad andra tycker och tänker är väl ganska oviktigt? Vi är muppar i andras ögon vad vi än har på oss
![]() Själv tänkte jag använda min olivgröna flygoverall... Har dessutom flyghjälmen med i reserv om nu någon kommer på att Peltorn väger mer än magiska 800g. _________________ /Kristian Elisson |
||
Re: Micro overoll OMP = Ja eller Nej
om du skriver: "Jag lägger hellre pengarna på däck" på ryggen, så får du tillåtelse att köpa den. ![]() _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||
Klart du ka köpa. Ser seriöst ut och gynnar företag som håller på med motorsport (större volymer => lägre priser i långa loppet). Kolla depåerna i alla större serier, alla mekar etc har overaller som ser ut som föraroveraller.
![]() |
||
Thanx, då kan jag med gott samvete dyka upp på banan med en sådan overoll. / Martin _________________ ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1058 besök totalt |