Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 15893 besök totalt |
Ska Viaplay ha en norsk kommentator hela säsongen eller? Vem är killen? Var är Janne och Eje?
|
||||
Som McLaren och Button fan var det ju ett lyckat kval.
Men det bästa var ju att det var så pass jämnt genom fältet ![]() Blir intressant att se hur säsongen artar sig. Har svårt att tro att detta är helt representativt. Har Viasat HD paket så det är ju lugnt med tittandet ![]() _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||||
Re:
![]() Edit, f'låt, jag fluktade ju på Visat motor i morse ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||
Janne svamlade om 5 extrakanaler på söndagarna om man hade nåt paket på Viasat.
Hur funkar det, jag har Tele2Kabel, går det att hitta dom kanalerna nånstans?? Vill gärna inte börja leka med det mitt i rejset.... Kommer ihåg när man hade CanalDigitals alla kanaler att växla runt mellan, 7st tror jag det var då, det var skitkul. |
||||
Re:
Mysko. När jag drog igång viaplay i morse så jag gick jag direkt ut i köket men jag reagerade på att det lät som norska från TVn, men när jag kom tillbaka vara det Janne och Eje som var kommentatorer. _________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||||
Jag får fan spel alltså. Satt och lyssnade på en kempekedelig gutt imorse. Honom pallar jag inte höra på igen. Är det första april eller
![]() |
||||
Re:
Frågade Janne på FB i går och han sa att enbart de med parabol och guldpaketet kan få kanalerna, vi som kör via kabel eller annat får köpa dessa 5 extra för 129:- gången på viaplay på nätet...tillägger att jag nöjer mig då med Viasat Motor (kör Comhem). |
||||
Re:
Konstigt att du som bor i Danmark får in Viaplay på norska. ![]() _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
Re:
![]() ![]() ![]() |
||||
Jag som har varit lite off sen förra säsongen måste fråga en sak, vad f*n har dom gjort med fronten??
Utom McLaren då, som går fort fortfarande, handikapp eller ??? |
||||
Re:
En del av nya reglementet att de dragit ner nosen för att minska risken för dekapitering vid kollision rakt från sidan. http://www.formula1.com/news/technic
_________________ Mvh / Daniel Ene |
||||
Man skulle haft en TV till så man kunnat följa extra kanalerna. Synd att inte kommentatorerna hörs i de kanelerna samtidigt.
Button ![]() Bra kört av Raikkonen också ![]() _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||||
Man hade velat se upplösningen bakom Webber istället för John Button...
Undrar hur Ferrari tänkte när de gav Massa ett år till. In med en snabb italienare i bilen i stället. Kobayashi är lika underhållande som vanligt! _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Re:
![]() För mig var det svenska idag. |
||||
Ahhh Button
![]() McLaren ![]() Kimi. Jag var så besviken efter kvalet. Men racet , vilket race och vilken körning. Kanon och lovande av "räkan" ![]() ![]() ![]() Maldonado och Williams ![]() Alla nya och gamla nyingar. ![]() Hulkenberg , Grojean , Ricciardo , Vergne mm. Hamilton levrerade väl inte max. Men fattar fortfarande inte att folk tycker han gnäller. Då borde de väl klaga på "Gnällonzon" eller Webber eller nån annan åxå. Hamilton kom in trea , Webber fyra och Alonso femma. Så va är problemet tycker ni som hakar upp er? _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 15893 besök totalt |