Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2 >> 8242 besök totalt |
|
||||
Första träningen om två timmar! Snart dax att sätta sig i taxin! Några andra svenskar på plats?
_________________ Anton Gruffman Banbil: BMW e46 GTR & Camaro cup gen 5 Gatbil: Porsche 996 - Såld http://www.gruffmanracing.com |
||||
Re:
Sitter och kollar live timingen nu fran jobbet iaf. Ar inte pa plats i Melbourne men blott 70 mil darifran. ![]() _________________ Timmy Lundin Toyota MR2 AW11 - Projektet Toyota Chaser JZX90 - Drift-grisen BMW 120i E87 - Brukisen / vinter-släden |
||||
Re:
Sist jag kollade låg väl Kuala Lumpur lite mer än 70 mil från Australien ![]() _________________ Anders Igelström |
||||
Re:
Hahaha, ja vad sjutton tänkte jag med där? ![]() ![]() Bra poäng! ![]() _________________ Timmy Lundin Toyota MR2 AW11 - Projektet Toyota Chaser JZX90 - Drift-grisen BMW 120i E87 - Brukisen / vinter-släden |
||||
Ser ut att kunna bli en riktigt intressant säsong det här.
Vore fantastiskt kul om samtliga förare från Mclaren, Red Bull och Mercedes samt Alonso kunde vara uppe och fajtas om mästerskapstiteln. Lotus är så klart också mer än välkomna där uppe. ![]() Förra året kändes ju lite tamt när det i princip var avgjort efter halva säsongen. _________________ Timmy Lundin Toyota MR2 AW11 - Projektet Toyota Chaser JZX90 - Drift-grisen BMW 120i E87 - Brukisen / vinter-släden |
||||
Re:
+1 ![]() _________________ R Malmström MSCC |
||||
Jag är grymt imponderad av Räkans comeback!
![]() Åh vad spännande det kommer bli imorgon!!! |
||||
Re:
|
||||
Det är helt galet, läktarna är nästan tomma fast det är galet billiga biljetter! Marcus gjorde en grym uppkörning idag och imorrn hoppas vi på ett ännu bättre race! Och mellan hans race och f1 racet ska vi knalla runt på en personlig guidning med Marcus i depån :-)
_________________ Anton Gruffman Banbil: BMW e46 GTR & Camaro cup gen 5 Gatbil: Porsche 996 - Såld http://www.gruffmanracing.com |
||||
Re:
Var är "like" knappen?? _________________ Mvh Per Bodin Karlstad BMW M3 -97 bansmiskaren BMW M5 -93 BMW 330i -01 BMW 323ti -99 Chevrolet Camaro SS 1LE -17 |
||||
Nu är det snart dags!
![]() Hoppas på Kimi - såklart! Men jag tror att det blir McLaren 1+2 Hoppas verkligen på att skomakarn tar sig in på pallen ngn gång i år - han har ju farten i sig, det är ju tydligt. Han är ju riktigt giftig i starten oxå så både Hamilton och Button får nog se upp under första varvet. Bara för att ja skriver och tror så här så blir det väll tvärt om - motorn boggar å schumi rasar ner i fältet ![]() Endast en Red bull i form av Webber är välkommen på pallen idag. Vettel får gärna vara nere å rota bland petrov, kova å dem ![]() |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2 >> 8242 besök totalt |