| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan till vårpremiären på Mantorp
|
5402 besök totalt |
|
För mer info kolla här: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php först till kvarn gäller !!! anmälan som vanligt på www.bmwsc.com |
||||||||
|
|
||||||||
|
|
||||||||
|
Re:
Vi ska göra vårt bästa!! Räkna med oss så hjotar vi till om vi behöver hjälp |
||||||||
|
Re:
SCHIESSE!!
_________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||||||
|
Re:
hur går det för terriern då? är den tillbaka från vilohemmet med nya tag till Mantorp? _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
|
Re:
Om bara Dr. Dennis i Borås skruvat färdigt, bilen gått igenom besiktningen och det finns några gryn kvar till lite V-power kommer jag att göra banorna osäkra i år igen. Anmäld till Mantorp (lördag). Vi ses!
_________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||||||
|
BMWSC/BMWCS har nu även ett nytt miljöcertifikat för kommande år (2012 -->).
Tänk på att ha presenning, eller miljömatta under bilen i depån även denna säsong
(Släng alla sopor i soptunnorna alternativt i Ulrichs TT )
_________________ BMW MC-klubben |
||||||||
|
|
||||||||
|
Re: Bo
Om jag får rull på bilen och hinner hämta den från Ace endera da'n så kommer jag att köra på lördag. Ingen övernattning för min del alltså.
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
5402 besök totalt |