Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 8242 besök totalt |
Garagepolarna har kommit, frullen är på bordet, Formula 1 sunday it is!
![]() ![]() Jag satsar mina pengar på Button men hoppas finnen och skomakaren kommer prestera, dom börjar ju prata om regn nu med, så det här kan nog bli riktigt bra! ![]() ![]() _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||||
|
||||||
Kul race
1: Alonso 2: Perez 3: Hamilton 4: Webber 5: Kimi 6: Senna 7: Di resta 8: Vergne 9: Hunkenberg 10: Schumi Ingen vidare utdelning för Mercedes 10:a Schumi 13:e Rosberg Bra fart på Kimi Perez ![]() Ferrarin funkar men inte massa 15:e _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||
Satt och funderade på om det var så bra om Perez körde om Alonso, för eventuellt kontrakt och så. Tyvärr 'löste' han det själv, hade blivit kul läge annars.
Massa såg ju inte till att stärka sin position direkt.... Kul rejs annars, kunde varit lite mindre väntan vid rödflaggen men vad gör man åt vädret(kör tidigare på dagen förstås) /Fredrik |
||||||
Oj, slutade det sådär
Jag gav upp precis när de kommit igång efter regnstoppet. Solen utomhus lockade mer denna gång tyvärr _________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||||||
Bortsett från regn-avbrottet ett j-kla kul race med något oväntade resultat. Jag gillar när det inte hela tiden går enligt mallen. Riktigt bra av Alonso att pressa Ferrari-skrotet till seger, fast det hade varit ännu roligare om Perez vunnit. Bra kört av mexikanen, Ferrari nästa? Bara lite synd att min personliga kamikaze-favorit Kobayashi inte hade samma speed.
Massa stärker tyvärr inte sina aktier, när får han lämna? Det är inte säkert att en ersättare presterar bättre med rådande testförbud, men man börjar ju på allvar bli orolig för brassen. |
||||||
Re:
Ingen mer än jag som tyckte att Perez miss kändes medveten? Ferrari motorn får väl inte ta en seger ifrån Ferrari teamet... ![]() _________________ Magnus Jonasson #81 9:a German Superkart Series 2010 7:a German Superkart Series 2011 |
||||||
Re:
![]() |
||||||
Re:
Med tanke på Ferraris svaga inledning på säsongens tester och första race så behåller jag min misstanker som jag självklart hoppas bara är en misstanke. _________________ Magnus Jonasson #81 9:a German Superkart Series 2010 7:a German Superkart Series 2011 |
||||||
Re:
Tanken slog mej direkt när han gjorde missen ![]() Han kanske tappade koncentration när han hörde det dom sa... Har hört att det är svårt att "köra" saktare och ha samma koncentration. _________________ Erik Johansson Sommar: Mazda RX-7 -84 Vinter: Yamaha Viper M-TX -16 http://nosc.worlddisease.net |
||||||
Red Bulls radiotrafik till Vettel i slutet på loppet var ren underhållning!
![]() Perez: ![]() Massa: ![]() Alonso har jag alltid gillat skarpt, att vinna med den där bilen är imponerande. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 8242 besök totalt |