| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Mazda MX-5 till salu
|
4558 besök totalt |
|
Mazda MX-5 till salu
Tjennare Då var det dags att sälja Mazdan.... Tanken var att jag skulle kört MX-5 cup iår men tröttnade dels på att skruva och dels på att aldrig få ihop budget. Istället blev det ett Renault Junior Cup race på Kinnekulle men de va inge vidare.... Bilen är en Mazda MX-5 1,8L från 1994 Den är lite lättad så som: Högtalare Stereo lite ljudmattor i bagage utrymmet Bilen har aldrig varit tävlingskörd utan endast gått onsdags träningar på Karlskoga samt 2 ggr på Kinnekulle Båge och huvud strömbrytare är klart för användning. Bilen passar till Mx-5 Cup, trackdays, konbana osv Extra fälgar och däck finns Pris: 45000:- eller byte mot Racingbil eller liknande pris vid byte beror på vad bytet gäller dock dyrare är inte intressant då jag vill ha lite över för annat hehe
Sugen kontakta då mig på: 073-0885696 Eller mail: jimmy.r5racing@gmail.com P.s bilder finns på min annons på SSK racings forum här på Rejsa
För mer info ring Benny på 070-3448920 _________________ Jimmy Pettersson www.emersonracetech.se Racingbil: Austin Mini ex castrolcup Bygger: Renault Clio maxi |
|
_________________ Jimmy Pettersson www.emersonracetech.se Racingbil: Austin Mini ex castrolcup Bygger: Renault Clio maxi |
|
_________________ Jimmy Pettersson www.emersonracetech.se Racingbil: Austin Mini ex castrolcup Bygger: Renault Clio maxi |
|
nytt pris 40k eller bud och då gäller det all inklusive
Det som finns löst: Sabelt Racingstol Det som är att göra Besikta hos bilprovning Besikta för vagnbok justera in 6punktsbältet Det som är gjort nyligen: Nya EBC yellowstuff belägg fram och använda en gång bak innan i lördags Bältet är redan isatt Premiären i roadsport c närmar sig och jag behöver pengarna till en annan rejsbil
Är 40k för mycket ge mig ett bud och så funderar jag på det
|
![]() |
Allmänt banåkaforum
Mazda MX-5 till salu
|
4558 besök totalt |