Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 5158 besök totalt |
Borde finnas all info på www.bmwsc.com ![]() _________________ ![]() |
||
Re: SJÄLVRÄTTELSE!
Jag gör en "Copy & Paste" på den ![]() Det har varit så förr, men ditt inlägg föranledde mig till att tro att det var ändrat ![]() ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||
Tänkte bara flagga för att en inbjudan till Knutan 25/4 finns på BMW Sport Clubs hemsida!
http//www.bmwsc.com ![]() mvh Peter |
||
Kommer nästan säkert!
(om jag bara lyckas få bort missljudet från främre delen av motor-rummet - generatorn? ![]() Vill ju inte missa Knutan! Första chansen att pröva mina M3 Gr N topplagringar, he he. Rikard - skall vi försöka ordna med dina däck? OBS! Jag har ny mail, se nedan! _________________ Christian Jansson BMWCS #10364 SVKG #661 BMW 332is E30 ![]() |
||
Eftersom jag tillhör valberedningen i BMWSC så gör jag ett litet upprop här: Vi behöver några nya medlemmar i styrelsen, främst kassör och sekreterare, men även andra frivilliga krafter. Om du känner dig manad, eller vet någon som känner sig manad, skicka ett PM eller mail till mig. Årsmötet är nästa lördag, 24 april. Vi kanske är lite sent ute, men bättre sent än aldrig.
![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Sitter och grämer mig för att jag inte har pengar att åka på denna träffen. Hade sett fram emot den, men plånboken sätter stopp för tillfället. Jag lovar att återkomma så fort ekonomin är på fötter igen. Har blivit lite för mycket oförutsedda utgifter det sista.
![]() _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||
Är själv medlem i BMWSC men hur gör man med licensbetalning? Ska gå kursen på knutstorp denna helgen men hur gör man med betalning samt att går det bra att lämna in ansvars-blanketten på plats? _________________ mvh Philip Lundh |
||
På licenskursen kan de säkert svara på hur du betalar licens till SBF. Ja, det går att lämna in ansvarsfrånsägelsen på plats. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Rikard:
Satsar på att försöka få med dina däck - hänger på om jag kan köra på mina r-däck eller ej ner - får dem från däckkrängaren på onsdag - blir första provturen... om det vankas regn satsar jag nog på att ha med både R- och vägdäck, då kan det evt. bli trångt i bilen - vet mer när SMHI sagt sitt. Jag hör av mig under nästa vecka, så får vi bestämma närmare! _________________ Christian Jansson BMWCS #10364 SVKG #661 BMW 332is E30 ![]() |
||
Jag kommer blir premiär för min del aldrig kört knutstorp bara åkt med, ska bli kul att kolla om bromsarna håller måttet. Blir lite tokmeka nu i veckan få ihop det sista småpillet på bilen.
_________________ Mattias Becker Bmw 323ti compact -98 Bmw 120d M-sport -08 |
||
Jag kommer absolut! Dock kommer "X3" inte ut på banan, får hålla mig vid sidan om och försöka få ett par bra bilder istället :-)
_________________ Mvh, Kalle Hansen BMW 525iA -93 (Underbar) Peugeot 605 -97 (Helst inte) Citroen AX 14 -88 (Snabbast vid rödljusen) BMWCS[syd]#5120 |
||
Jag kommer iaf för att titta, får se om det blir lite körning också.
Blir det något pass med familjekörning under dagen? Vill inte hindra framfarten på de vanliga körpassen ![]() _________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Westfield Seven Roadsport A |
||
Yes, kl. 10 & 13.10 http://www.bmwsc.com/docs/inv040425. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 5158 besök totalt |