Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 9416 besök totalt |
Man tackar och bugar...inget lysande resultat men efter omstädigheterna, r-däcken var inget bra val i kombination med en motor som inte riktigt tyckte om låga varv (ursäkter måste man ju ha) så är vi rätt nöjda ![]() Vi fick en massa erfarenheter utan att ha sönder allt för mycket... _________________ Karl Brag |
||||
![]() _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Håller på att lägga upp lite bilder i mitt galleri nu:
http://blixten.ake.nu/galleri/ EDIT: Färdig nu. Säg till om det är nåt särskilt ni vill se - tog bara de bästa bilderna. _________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
||||
Var du säkert inte ensam om...var inte direkt svårt att somna igår ![]() _________________ Karl Brag |
||||
Jasså det var du som var framme och tog bilder på oss... ![]() Jag stod i Chalmers Racing tältet och var blöt. ![]() Jag skall nog fixa en solhatt med "MaZ" broderat så att man kan se att det är jag... ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
Solhatt ![]() ![]() |
||||
Igår ja, hoppas du har beställt bättre väder till de andra racen. ![]() Tur du sa till oss att flytta på oss i starten annars hade du petat ut ögat på mig med flaggan... ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
Hade varit väldigt trevligt om du kunde mailat mig bilderna du har på Diners saaben. blev inte tid till att ta några egna bilder ![]() SLC Fredrik: Har du dom bilderna som finns på SLC webben i högre upplösning? _________________ Fredrik Björkman Clio V6 9-3SC Aero |
||||
Hummm.. jag hade blå jacka och beiga brallor. Kollade igenom mina bilder och det var tyvärr bara en bild på er bil. Man såg er bil låångt bort i fjärran på en annan bild också så tyvärr fastnade ni nog inte på min rulle... (a.k.a. Compact Flash ;-) ) _________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
||||
Nej......absolut inte........många bilder vill vi se....... ![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
Har du tagit över websidesarbetet från RR? _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Är det Roger som ska ha dem så kan jag skicka dem till honom direkt. Han brukar få alla mina DC-Racingbilder ändå... _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
konstigt att du inte ser adressen men skicka dom gärna till fredrikb@olofstromsportalen.com (det är inte Roger som sköter den längre) _________________ Fredrik Björkman Clio V6 9-3SC Aero |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 9416 besök totalt |