| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
När kommer du ut på banan första gången i år?
|
4502 besök totalt |
|
8Maj!... tack vare att Norska BMW-klubben bjuder in oss som är med i BMWCS..
Det ovan gäller Gelleråsen,för dom som är nyfikna... _________________ Petri Sanaksenaho Mercedes C36 AMG 1995 |
||||
då kanske vi kan bli två
ska bara göra en massa först :/ olja, bromsar, störtkruka, diverse, en massa mer, ännu mer, pengar, tid, blaha osv osv
_________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||
|
Jag var ute idag. Gick riktigt gött...
Hade ju skönt flyt med vädret också. Kunde varit betydligt sämre...!
Snabbrapportering finns att läsa på www.carlrydquist.com Glad Påsk! |
||||
|
Har kört lite kona (Blackstage-rädden) för några veckor sen. Men riktig bana blir det 24 april ERF på Falkenberg
Efter det är det konbana i lunda 15 maj med pega-klubben, 1 vecka senare race igen med ERF och 13 juni Gelleråsen med Pega-klubben och 1 vecka senare ERF race igen Så ser ban-schemat ut innan semsestern i augusti
Många där men man kan ju inte låta bli att när man är så
_________________ Rachid Rachid |
||||
|
Förhoppningsvis 9maj Knutan med KAK-S/MGCC. (Kanske t.o.m. lite slalom med PCS 1maj)
_________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||
Been there, done that
Fixade krukan så fort jag fick lönen i mars 800kr fattigare blev man, så så värst farligt vart det inte.
Men de kräver att man har handskar, så det får bli att inhandla sådana också tills dess. bromsvätskan skall bytas någon gång i månaden (eftersom jag är mekaniskt handikappad måste jag få hjälp med det ) har jag tur kommer det sitta ställbara koni och h&r fjädrar runtom, men även om de inte hinner på lär jag nog vara såhär
Det värsta är nog att jag måste försöka laga rosten på bilen så man slipper skämmas
P.S. Hoppas att du har bokat tid redan, annars har man inte tillräckligt med press på sig med att fixa allt
|
||||
|
Mja , få se nu?
Hade tänkt att semestra ner till skåne och GTi-klubbens träff på Sturup helgen första maj egentligen. Men bilen är nog inte klar tills dess så premiären får nog vänta??
Nu kanske jag siktar på 5 Juni. Träff med Opel klubbens träff på Anderstorp? GTi-klubben är inbjudna dit då. Eller på Midlanda om det är nån öppen körning där?? _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Som tur är har jag inte gjort det, för min vana trogen har jag bränt min strama budget redan
Iofs fick jag nästan nya bromsar runtom för 500:- !! (Skivor, ok och belägg ... TMD Friction?) Kanske kanske kanske eventuellt att jag hinner komma i ordning till 14 maj, men då finns det väl ingen plats
_________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||
Skadar aldrig att kolla i sista sekund
Men du får ta dig i kragen om du ska hinna ut på bana med BMWSC iår dock
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
När kommer du ut på banan första gången i år?
|
4502 besök totalt |