| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Bankalender 2012 klar!
|
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 17907 besök totalt |
|
Re:
Exakt, antagligen inte ett tillfälle att de kursade i lågsäsong..
När man lägger ihop ett och ett börjar jag förstå... För ett par veckor sedan när jag pratade med dem så skulle de "omorganisera" och kontrakten samt bokningsavgifterna dröjde in till 2012
Nu fattar jag varför!
Jaja, de är snart igång igen och tills dess så får jag skaka fram en reservplan.
Köra skall vi om det så skall bli på Ringen
_________________ Patrik Skoog |
||||||||||||
|
Re:
Jag tvivlar inte en sekund _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||||||||
|
Re:
Noterat, utskrivet, magasinerat och allt möjligt
En lustig värld vi lever i att man sänker verksamheten planerat, för att dra igång den igen per omgående och då helt plötsligt vara skuldfri. Ja om nu är så alltså. Oavsett vilket så både tror och hoppas jag Patrik har rätt. Skulle det inte stämma så faller ju automatisk dom gyllene orden in "om det så skall bli på Ringen"
Re:
Gotland...... Ett jävla tjöt, jag vet
_________________ Viktor Örtegren Schmiedmann Sverige Viktor@schmiedmann.se Projekttråd BMW M4: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=101137 |
||||||||||||
|
Klubben har redan nu två alt tre alternativ till premiär dagarna om i fall de inte drar igång igen. Vissa bättre eller sämre, men gasa blir det. Olof som har bra "insikt" i vad som händer på Mantorp lovar att vi inte behöver oroa oss och kan sova lugnt
Viktor, Gotland pratade jag precis med och den är ledig ifall... -men det är ett GIGANTISKT arrangemang att köra premiären där. Ett grushål i ett kalkbrott med asfalterade fläckar ..även om jag personligen hade tyckt att det vore coolt med en premiär där tillsammans med BMW Club Schweden. Det är också en ekonomisk fråga då en 2 dagars på "ön" kommer kosta klubbarna 5 siffrigt om vi skall behålla dagens anmälningsavgifter.
_________________ Patrik Skoog |
||||||||||||
|
Re:
Jo det är väl kanske inte den mest optimala platsen för denna typen av event. Men som du säger - det hade vart riktigt coolt med 2 dagar där =) _________________ Viktor Örtegren Schmiedmann Sverige Viktor@schmiedmann.se Projekttråd BMW M4: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=101137 |
||||||||||||
|
Det är väl bara för intresserade att börja marknadsföra tvådagars på Gotland 2013, och försöka få så många som möjligt av gatbilsförarna och cupförarna sugna?
Lösningar på brist på funktionärer, brist på faciliteter, och hög resekostnad till och från tas säkert gärna emot. Vi som var där senast tyckte Gotland Ring var en riktigt kul bana. _________________ BMW MC-klubben |
||||||||||||
|
Re:
Jag har långt gångna diskussioner med de på ön om ett upplägg med allt vi behöver.
Dyrt, men inte olösbart. _________________ Patrik Skoog |
||||||||||||
|
Re:
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||||||||
|
Re:
Anmäla ja - deltaga nej
Vi arrangerar våra banträffar för BMWSC/BMWCS-medlemmar främst. Tidigare när intresset har varit ljumt bland våra egna medlemmar så har vi bjudit in andra klubbar/intresserade i mån av plats. När det möjligheten öppnas upp igen är upp till våra medlemmar att bestämma. PS Det finns väl inget skäl för en BMW-ägare - ingen nämnd ingen glömd - att inte vara medlem i BMWSC/BMWCS?
_________________ BMW MC-klubben |
||||||||||||
|
Re:
+1 på den, ganska snabbt intjänade pengar och så skoj vi har! _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||||||
|
Re:
Vart anmäler jag mig och vilken klubb ska jag anmäla mig till..??
Re:
http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1.
_________________ olof Johansson |
||||||||||||
|
Re:
Krävs det en licens också eller fungerar det med pr tills vidare??
Re:
Ska du vara med på all bankörning krävs licens, vid vissa tillfällen finns möjlighet till prova på. Men på schemat inför mantorp ser jag inget om prova på? annars har du ett ypperligt tillfälle till en bra licensutbildnig på fredagen innan mantorp. Mer info se hemsidan. bmwsc.com _________________ olof Johansson |
||||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Bankalender 2012 klar!
|
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 17907 besök totalt |