| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Är det någon som känner i gen banan??
|
2259 besök totalt |
|
Jag undrar om någon kommer ihåg en bana som vi körde i GT serien som rejsa.nu hadde förut.Har för mej att det var 2 eller 3 banan vi körde,Innan man kom till start o mål så var det ett rätt så brant krön o sedan svängde det höger,efter rakan var det höger sedan s kurva i en utförsbacke,Någon som känner i gen den ,Jag skulle gärna köra den i Prototype C
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
|
Jag testade Road America men den funkade inte i Prototype C när den höll på att lada så återgick det till skrivbordet
nu gäller det bara att få in den i Prototype C (Road Antlanta)
|
http://hsw.hu/etcc03tracks/etcc.htm
På denna sida har du två varianter av denna bana 2.0 och 3.0 Viken har du testat??? _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Jag har nyss testat RoadAtlanta v3.0 i PrototypeC och den fungerade perfekt!
7,08 på Ringen med Toyotan!!! 1,56 på RoadAmerica (Elkhart Lake)!!! Ringen med dessa bilar är kul!!! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Efter som jag inte kan lägga in banor i prototype C så har jag bara testat den i ETCC, jag försökte köra Road America via F1RST men det gick inte,
Vilken av ringen har du kört??????????
|
På munkens gamla sida var jag i KJB2 med niklas lupus och några till, men plötsligt blev jag uppgraderad till KJB1.
Jag tackar för välkomnandet, fast jag vet inte om jag kan bidra särskilt mycket i rallyväg. _________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
|
Har du ändrat i Filterraden??
Så här ser det ut på min dator för just Nordslingan: I Virtua_LM\Circuits skapade jag en mapp som jag döpte till "Nordschleife" (sökvägen blir \Virtua_LM\Circuits\Nordschleife Här ligger två filer: Nordschleife.MAS och Nordachleifemap.MAS Inget annat... I Virtua_LM\Prototype C\Circuits skapade jag en mapp som heter "Nordschleife" (sökvägen blir alltså \Virtua_LM\Prototype C\Circuits\Nordschleife\) Hit kopierade jag filerna: Nordschleife.aiw NordschleifeTrack.bmp Nordschleife.cam Nordschleife.cin Nordschleife.gdb Nord_LOD.jpg Nord_LOD_2.jpg NordschleifeTrack.jpg Nordschleife.scn Readme.txt (den behövs inte egentligen) Sen gick jag in i Nordschleife.gdb och skrev så här på filterraden: Nordschleife { Filter Properties = 1991, 1992, 1993, Sport35L RaceLaps = 20 Attrition = 14 TrackName = GERMANY, Nordschleife GrandPrixName = Nordschleife, 1977 EventName = 1977 GERMANY osv.... Glöm ej att spara!!! Sen så gick jag in i Nordschleife.scn och skrev: CUBEASF //------------------------------------------------------- SearchPath=VIRTUA_LM\PROTOTYPE C\CIRCUITS\NORDSCHLEIFE SearchPath=VIRTUA_LM\PROTOTYPE C\CIRCUITS\NORDSCHLEIFE SearchPath=VIRTUA_LM\CIRCUITS\NORDSCHLEIFE SearchPath=VIRTUA_LM\PROTOTYPE C\VEHICLES SearchPath=VIRTUA_LM\PROTOTYPE C\CIRCUITS\COMMON //------------------------------------------------------- Du kan kopiera detta rakt av! Glöm ej STORA bokstäver och spara sen!!! Sen är det bara att köra!! Glöm dock inte några av stegen. Så här har jag gjort med 5 andra banor och det fungerar på samma sätt! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Barneby: Jag ska snart börja träna! Det kommer ju snart en ny uppdatering (1.5) som gör lite ändringar i fysiken. Tänkte vänta några dagar till på den!
Jag kollade förut och jag har kört 1293 varv i ETCC Hur många har ni kört??
Sen när det gäller lagen i KJB så ska vi säkert stuva runt lite så att vi får lag som är konkurrenskraftiga! Hört nåt från TRK Kavic???? _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Jag måste faktiskt säga att jag själv inte heller börjat träningen inför lanet, men jag är med i en liga som jag däremot kör för fulla muggar i. Vi har kört ett antal av de banor som ska vara med på lanet.
Vart ser jag hur många varv jag kört? Jag är dock inte säker på om jag vill veta hur många varv jag kört Det kan nog vara allt för mycket.
_________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
|
Jag tror jag har kört ca 2500 varv ,har bytt dator +installerat om spelet några gånger,Kan vara mer ,Du ser det i början när du startar spelet Barneby, Klicka på players så ser du det,
![]() |
Racingsimulatorer
|
2259 besök totalt |