Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 29976 besök totalt |
Re:
Ja det blir det förmodligen, är väl omöjligt att hålla sig därifrån! _________________ Henrik Sirath / Porsche 997 GT3 RS /Golf GTI / Porsche 993 C2 NS 7.28.4 BTG (Golf GTI) |
||||||||
Re:
Det lutar väl i slutet av Maj som vanligt näst sista helgen typ.... Vi ses väl då Thomas? _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||||||||
Re:
Ska du bromsa mer nu?? ![]() ![]() Jag är fortfarande oxå i tankarna om ringen i slutet av maj, har inte kommit loss bara men jag hör av mig om några veckor så kanske vi kan synca ihop nått. ![]() _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||||||
Kul att delarna dykt upp, delar från England har ju en tendens att dröja
![]() Se nu till och använd dom mycket och ofta så jag har en chans att komma ifatt ![]() Ta lite foto när du ![]() ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||||
Re:
helgen 26-27-28 är ju bra! Kanske delta på Pistenclubs trackday 13-17 på fredag _________________ Thomas W Mehr sein als schein |
||||||||
Re:
Låter ju absolut intressant! _________________ Henrik Sirath / Porsche 997 GT3 RS /Golf GTI / Porsche 993 C2 NS 7.28.4 BTG (Golf GTI) |
||||||||
Re:
Gör så! _________________ Henrik Sirath / Porsche 997 GT3 RS /Golf GTI / Porsche 993 C2 NS 7.28.4 BTG (Golf GTI) |
||||||||
Redo för Bilcentrumträffen på Knutstorp imorgon.
Även om det står en DKW turbo Q i garaget och en Golf V6 4-M på uppfarten så väljer jag en Ford med Volvo motor för ändamålet!! ![]() _________________ Henrik Sirath / Porsche 997 GT3 RS /Golf GTI / Porsche 993 C2 NS 7.28.4 BTG (Golf GTI) |
||||||||
Härlig kärra!
Kul att läsa lite om bilen. Den gick ju väldans bra på knutan igår. (Jag körde den vita Golf R'en som aldrig hann ikapp dig) hehehe.. Inser ju varför oxå, när jag läste dina specifikationer här i tråden. Grym bil och bra kört somsagt. Hoppas vi stöter på varandra på fler träffar framöver.. ![]() _________________ Mikael Tornberg , Växjö |
||||||||
Re:
Ja, den går riktigt bra faktiskt, är super nöjd! _________________ Henrik Sirath / Porsche 997 GT3 RS /Golf GTI / Porsche 993 C2 NS 7.28.4 BTG (Golf GTI) |
||||||||
Re:
Ja, det var kul i tisdags, nu missade jag att åka med dig men det får vi ta vid ett annat tillfälle! _________________ Henrik Sirath / Porsche 997 GT3 RS /Golf GTI / Porsche 993 C2 NS 7.28.4 BTG (Golf GTI) |
||||||||
Re:
Du missade inget ![]() Blir det någon film tro? _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 29976 besök totalt |