Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 6309 besök totalt |
Vettels seger överskuggas helt och hållet av Kimis fantastiska comeback. 4 lopp och nu är han tillbaka på pallen! Schumacher har kört 42(?) lopp utan en pallplats sen sin comeback. Jag har sagt det förut och säger det igen, Kimi ÄR 2000-talets bäste förare! Hade det inte varit för ren och skär otur hade han tagit minst en titel från Schumacher och en från Alonso när det begav sig. Mycket svammel nu men jag har fan inte kunnat sitta ner över huvud taget under loppet. Nästa race ser jag live och håller på seger för Kimi!
![]() _________________ Anders Igelström |
||||||||
Re:
Lr &så var det ren tur att han tog sin enda... ![]() ![]() _________________ Mvh Per Bodin Karlstad BMW M3 -97 bansmiskaren BMW M5 -93 BMW 330i -01 BMW 323ti -99 Chevrolet Camaro SS 1LE -17 |
||||||||
Tror att detta är det bästa race jag någonsinn sett!
![]() ![]() Vilken racer han är den där Kimi ![]() |
||||||||
J-vlar i h-e vad F1 är roligt just nu!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det är inget snack om att Kimi imponerar väldigt stort i sin comeback. Så här bra körningar hade jag inte väntat mig. Visst är Lotusen bra och verkar ha potential, men Kimi kör den med den äran. Kul också att Grosjean hängde på, har trott på honom länge och nu verkar det lossna äntligen lossna. ![]() Förutom DiResta är väl egentligen resten av fältets placeringar en besvikelse. Men det är väl konsekvensen när Lotus blandra sig i toppstriden. |
||||||||
Re:
Bildbevis: http://jalopnik.com/michael-schumach Men nu har han orangea handskar. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
Re:
Allvarligt, läste du texten till videon innan du la ut länken? Citat: Mercedes decided to give us a first look at their new W03 they will be campaigning in F1 by strapping a video camera to Nico Rosberg helmet while he took a lap around Silverstone Circuit last week. Enligt min engelska så verkar det som Rosberg är föraren på videon...men jag kan ha lärt mig fel i skolan!? |
||||||||
Re:
Du kan ha alldeles rätt, men länken säger att det är Schumacher? ![]() Nu var jag ju mest ute efter att visa designen på Mercedesförarnas Pumahandskar... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 6309 besök totalt |