| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan till vårpremiären på mantorp har ÖPPNAT !
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 16568 besök totalt |
|
Frimureri är den verksamhet som under detta namn bedrivs av ordenssällskap som vill verka för medlemmarnas personliga utveckling till bättre människor.
Låter inte skoj..
Kommer du med ERA eller Doris Diesel eller med Bubblan? _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Re:
Nej, det är två olika hotell. De flesta av oss bor som sagt på Scandic City! _________________ Rickard Edgren BMW M3 Clubsport -97 BMW 325i Coupé -94 BMW 540i xDrive -21 Mini Clubman Cooper S -19 BMW 523i -97 (Övningskörningsbilen) |
||||
|
En notis bara, något som alla eller i alla fall de flesta redan vet om.
Ska det skruvas måste det finnas en tät pressenning under hela bilen eller miljömatta (den ska då befinna sig under olje/vätskefyllda kärl), även om det bara ska bytas hjul. Utan så får man helt enkelt flirta med en granne eller något. Men ett tips är att alltid ha en pressenning, bilar kan kissa på sig ändå när dom gått hårt eller av annan anledning. Vi vill helst slippa gå runt o gnälla på er
Eller ja gå runt delen hör ju till men
Nu får vi bara hålla tummarna för vädret också så det blir en kanonhelg
Ska försöka komma ihåg nämna detta till alla vid incheckningen också. _________________ Viktor Starkman |
||||
|
En stor rulle miljömatta kommer att finnas på plats.
Valfri längd till självkostnadspris. Prata med arrangörerna så pekar vi ut vem skäggige Harald är i BMW Cup (BMW E21) som vaktar mattan som en pitbull med en stor sax i handen. Fri hårklippning ingår om så önskas. Fungerar även som värmande filt för kroppens ädlare delar om det skulle vara småkyligt
_________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Re:
Det blir med Gt:n som fått sig en CV & hjulinställning i kväll! Ska "bara" byta bromsvätska och olja i lådan sedan ska det vara klart...... Provkör på vägen till Linköping pä Fredag
_________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||||
|
Re:
Stort + på det från en Compact räv
_________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
||||
|
Re:
Och tyvärr är det framskjutit till på Knutstorp men då jäklar skall jag hålla mig på banan!
http://youtu.be/tg6rYwmwvxA (gammal knutan film) _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Har vi någon här som bor på Sjögestad i helgen och har en vettig domkraft med sig, jag har det lite trångt och slipper gärna ta med min egen, jag kan kontra med att låna ut en sladdlös mutterknackare!
Vi är två från skåne som tänkte bo på Sjögestads. Dock finns plats över i rummet som vi gärna delar med ytterligare en eller två andra
Går bra att höra av sig om man är intresserad. (0708-674557)
Johan: Jag har med domkraft. Mutterknackare i gentjänst låter kanon! Kräver Sjögestads också miljömatta
_________________ Fredrik Rapp BMW E21 -78 Toyota Corolla -75 Toyota Supra -84 |
||||
|
Re:
Perfa då kör vi på det så struntar jag i och ta med min, ni är kvar till slutet på söndagen då? Miljömatta? hehehe tror inte det bra du har lite puts på hjulmuttrarna så..
Jag vet inte om det framkommit tidigare men jag säger det igen isåfall
För er som inte vet det redan så har vi till årets upplaga av Mantorp Spring Break hyrt in en proffsig fotograf i form av Lewan som dom flesta säkert känner till, han kommer att traska runt under dagarna 2 och plåta så att minneskorten glöder. Det går även att beställa jobb på plats av han om du har några speciella önskemål. Bilderna kommer sedan att finnas att kika på både på vår hemsida och i vår klubbtidning. Vill man köpa högupplösta bilder av Lewan går det alldeles utmärkt. Ordinarie pris för detta är 300:- per bild, BMW CS och Lewan har fått till ett kanonerbjudande och helgens bilder går att köpa för 100:- per bild eller 6 st för 500:- För er som inte känner till Lewan så finns det lite bilder från GRC:s senaste event som ett exempel. Bilderna hittar ni här: http://www.fjollrosa.se/gallery/phot _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan till vårpremiären på mantorp har ÖPPNAT !
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 16568 besök totalt |